Wydrukuj tę stronę
28 09 20  Nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha

28 09 20 Nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha

Dział: Premiera 1 Napisane przez  wrzesień 29 2020 wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

28 09 20    Nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha

Ponadczasowe piękno – nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha

Chantelle to francuska marka eleganckiej, wysmakowanej bielizny skierowanej do kobiet, które cenią jakości i styl. To marka, która celebruje ponadczasowe kobiece piękno. Nową międzynarodową ambasadorką Chantelle została Stephanie Seymour. Zdjęcia tej top modelki lat 80-tych wykonał specjalnie dla Chantelle światowej sławy fotograf, przyjaciel modelki, Peter Lindbergh.

Chantelle – marka, która kocha kobiety

Od 130 lat istnienia firmy eksperci Chantelle towarzyszą kobietom codziennie na drodze do ich emancypacji, rozumieją doskonale ich potrzeby i z osobistym zaangażowaniem i pasja dążą do ich zaspokojenia. Wraz ze zmieniającymi się tendencjami i latami poszerzaną wiedzą, udoskonalają produkty Chantelle. Od stylistyki i kroju po każdy najmniejszy detal. To właśnie dlatego bielizna Chantelle jest wygodna, elegancka i doskonale modeluje sylwetkę. Takie walory doceniają zwłaszcza kobiety, które odczuwają potrzebę podkreślenia swojej sylwetki i chęć jej modelowania. Styl Chantelle jest elegancki i wyszukany. Nasze produkty są coraz bardziej nowoczesne, ale zawsze w dobrym guście – mówi Patrice Kretz, prezes zarządu grupy Chantelle. – Klientki z przyjemnością noszą na co dzień modele naszej bielizny, ponieważ odnajdują w nich wpływ najnowszych trendów oraz wygodę w noszeniu i dbałość o szczegół.

Chantelle jest pierwszą w sektorze mody marką, która ma odwagę pokazać ambasadorkę będącą w wieku klientek, do których skierowany jest przekaz. Nowa kampania informacyjna akcentuje ponadczasowe piękno kobiecego ciała. Otwarcie mówi też o zmieniających się wraz z wiekiem potrzebach kobiety. Kobieta kupuje po raz pierwszy bieliznę Chantelle miedzy 30 a 35 rokiem życia – wyjaśnia Alain Prost, dyrektor generalny Grupy Chantelle. – W tym wieku zaczyna potrzebować modelującej bielizny. Jej ciało zmieniło się z wielu przyczyn, w tym z powodu macierzyństwa. Kobieta dojrzewa i nie chce już cierpieć, aby podążać za modą. Pragnie stylowej bielizny, która dobrze leży, jest wysokiej jakości oraz ma zmysłowy i finezyjny charakter. Kobieta kupuje w bardziej przemyślany i zaangażowany sposób niż wtedy, kiedy była młodsza. To początek wierności produktom Chantelle, identyfikacji z filozofią naszej marki.

Rodzinna spółka Chantelle, która zaczęła działalność w 1876 w Romilly (w departamencie Aube) jako producent elastycznych trykotów, stała się marką bielizny w 1949 roku. W 1962 roku powstała w Niemczech jej pierwsza filia. Marka rozprowadzana jest dziś przez 16 filii i należy do francuskiej Grupy Chantelle. Przedstawicielstwo Chantelle w Polsce mieści się w Warszawie przy ulicy Foksal 10. Produkty dostępne są w eleganckich sklepach z bielizną na terenie całego kraju.

Kontakt: Agencja Garden of Words: Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, kom. 500 020 688 Katarzyna Pawlikowska, kom. 607 567 804

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Informacja ....

Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE

Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.

Oferta Patronatu Medialnego;

Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostając z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam ;

Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko

Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz

PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk

Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska

Kontakt dla mediów ; Anna Abbas

Czytany 1859 razy Ostatnio zmieniany Ostatnio zmieniany październik 01 2020
Zaloguj się, by skomentować