Moda i uroda 14
Nawilżająca emulsja regenerująca po zabiegach i po tatuażu Eau Thermale Avène Cicalfate+
Już po 1 aplikacji zapewnia o 60 proc. mniejsze uczucie pieczenia i bólu, a w ciągu 48 godz. regeneruje naskórek oraz wykazuje skuteczność przeciwbruzdkową (przeciwdziałanie śladom pozabiegowym), a także intensywne i długotrwale nawilża. Cena: 51 zł/40 ml
Natura, stanowiąca źródło inspiracji i eksploracji na rzecz zdrowia i urody, znajduje się w samym sercu naszego podejścia. Badania nad substancjami naturalnymi to podstawowy element globalnej strategii pod nazwą Green Mission Pierre Fabre.
Avene CICALFATE+ Regenerujący krem ochronny 100ml Historia cen.
Kojące, Łagodzące, Nawilżające, Regenerujące Dermokosmetyki Avene o pojemności 100 ml. Zastosowanie kosmetyku: Ciało. Kosmetyk w formie: Kremy
Bożena Graczyk Senior Sales Manager tel. 519 042 669 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Hanna Twardowska-Zemło Sales Manager tel. 731 301 188 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
Ekologia w sportowym stylu. Stoisko kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia” na Narodowym Dniu Sportu 2022
W niedzielę, 18 września stoisko kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia”, realizowanej przez Polską Izbę Żywności Ekologicznej, gościło w pikniku na błoniach PGE Narodowego w Warszawie. Na odwiedzjących czekały trzy specjalne strefy: kulinarna, konsultacji z dietetykami oraz animacji dla rodzin. Każda z nich pokazywała, czym jest żywność ekologiczna, jak jest oznakowana, dlaczego warto po nią sięgać, a także – łączyć z uprawianiem sportu.
Przebojem strefy kulinarnej były ekologiczne jabłka. W ramach warsztatów dla rodzin kucharka Sylwia Majcher przygotowała nietuzinkowe przepisy z tymi bio owocami w roli głównej: gofry jabłkowe, omlet z masłem jabłkowym czy jabłkowy budyń.
W tej strefie konsultacji goście mogli zasięgnąć konsultacji specjalistów dietetyków oraz dowiedzieć się, jaka dieta jest dla nich odpowiednia.
Dorośli i dzieci odwiedzający trzecią część stoiska kampanii „Przestaw się na eko – szukaj Euroliścia” mogli dowiedzieć się, oznacza logo Euroliścia, jakie są różnice między żywnością ekologiczną a konwencjonalną, jak rozpoznać bioprodukty oraz czym charakteryzuje się gospodarstwo ekologiczne. Zwycięzcy ekoquizu otrzymywali produkty bio.
W pikniku sportowo-rodzinnym na błoniach wzięło udział 10 000 osób.
Kontakt dla mediów Aleksandra Stronkowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 665 590 237
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Materiał Przygotował - Janusz Hejżyk
Zobacz kto i jakie działania charytatywne prowadzi…..
Październik to Miesiąc Raka Piersi, i co roku firmy z branży kosmetycznej, ale także handlowe z segmentu beauty, zachęcają do badań profilaktycznych, w tym USG i mammografii. Sprawdziłyśmy, które z nich podjęły rękawicę w ruchu społecznym Różowej Wstążki i zaoferowały zestawy kosmetyków lub akcesoria urodowe i modowe w ramach akcji charytatywnej.
Estée Lauder
Estée Lauder pod hasztagiem #CzasPokonaćRakaPiersi zachęca do zakupów kilku swoich bestellerów. Kolekcja dedykowana miesiącowi Różowej Wstążki zawiera w sobie trzy produkty. Zestaw pielęgnacyjny Brave and Beautiful to kompozycja kosmetyczki, maski na oczy do spania, balsamu Soft Clean Silky Hydrating Lotion, 30 ml, mini kremu nawilżającego Resilience Multi-Effect Tri-Peptide Face and Neck Creme SPF 15, 15 ml, pełnowymiarowej pomadki Pure Color Envy w odcieniu Rebellious Rose, 3,5 g, oraz mini balsamu do ust Pure Color Envy Lip Repair Potion.
Kolejnym produktem charytatywnym jest pamiątkowa kolekcja 30-lecia Kolekcja Mini Pomadek Różowej Wstążki; 5 pomadek Pure Color Envy w limitowanych odcieniach (Dream Pink, Blushing Pink, Pink Ribbon, Anniversary Pink i Daring Pink) zamknięte w kosmetyczce w kształcie klasycznej torebki z kokardą.
Limitowanej kolekcji doczekało się także serum Advanced Night Repair z nadrukiem różowej wstążki na opakowaniu i różowym zakraplaczem.
W ramach wsparcia dla Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi Grupy Estée Lauder, firma przekaże od 1 października 2021 r. do 30 czerwca 2022 r. lub do czasu wyczerpania zapasów 20 proc. sugerowanej ceny detalicznej wybranych produktów na konto Międzynarodowego Centrum Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował - Janusz Hejżyk
8 06 22 Farmona
Misja Laboratorium Kosmetyków Naturalnych FARMONA to wytwarzanie wysokiej jakości wyrobów kosmetycznych spełniających wymagania użytkowe i estetyczne przy zastosowaniu technologii bezpiecznych dla środowiska. Zadanie to realizujemy w oparciu o nasz główny obszar działalności, jakim jest tworzenie i sprzedaż kosmetyków oraz obszar usług uzupełniających (Farmona Hotel Business &SPA).
Dzięki posiadaniu własnego laboratorium badawczo-rozwojowego, prowadzeniu badań i monitorowaniu rynkowych trendów, firma nieustannie poszukuje nowych formuł i składników aktywnych, które zaspokoją potrzeby nawet najbardziej wymagających Klientów.
Podstawą wszystkich produktów Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona są naturalne składniki aktywne, standaryzowane ekstrakty o wysokim stopniu czystości ekologicznej – w optymalnych stężeniach dla zapewnienia skuteczności i bezpieczeństwa stosowania.
Na skraju miasta, w otoczeniu starego parku, z dala od zgiełku i hałasu centrum, czeka na Państwa luksusowy i elegancki Hotel Farmona Business& SPA, stworzony przez znaną firmę kosmetyczną - Labolatorium Kosmetyków Naturalnych Farmona.
To oaza spokoju gdzie w komfortowych warunkach może wypoczywać 60 gości.
Ideą stworzenia kameralnego hotelu Farmona była indywidualność, niepowtarzalność i symbioza z naturą.
Indywidualność wyraża się w dyskretnej trosce o każdego Gościa, w spełnianiu jego oczekiwań i proponowaniu specjalnie dla niego kreowanego programu zabiegów, możliwość tworzenia dań pod czujnym okiem Szefa Kuchni; to luksus rozumiany jako najwyższe standardy obsługi, kameralna atmosfera miejsca bliskiego, ciepłego i przyjaznego.
Monitorowany, bezpłatny parking zapewnia możliwość zaparkowania 30 samochodów.
Laboratorium Kosmetyków Naturalnych Farmona Sp. z o. o.
ul. Jugowicka 10c 30-443 Kraków
BIURO ul. Jugowicka 10c 30-443 Kraków Biuro Prezesa Zarządu tel.. 12 252 70 00
Wszystkich przedstawicieli mediów zapraszamy do kontaktu. Jeżeli są Państwo zainteresowani publikacją materiałów o kosmetykach i firmie, a także otrzymywaniem informacji o nowościach i bieżących wydarzeń prosimy o kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
Kontakt: Ewa Masny Tel. 22/878 26 89, 0698-629 402 Ewa Szandomirska Tel. 22/ 878 27 65, 0692-494-061
18 09 20 Dwufazowy peeling do twarzy Anew Clinical 2-step Facial Peel
Peeling chemiczny stanowi innowacyjny dermokosmetyk z linii Anew Clinical.
Intensywny dwufazowy zabieg, który dogłębnie oczyszcza skórę i usuwa z niej ślady uszkodzeń powstających przez lata.
Pierwsza faza polega na głębokiej eksfoliacji. Opakowanie zawiera 30 płatków z silną kombinacją 10% kwasu glikolowego, który rozpuszcza martwe komórki skóry, z ekstraktami papai i ananasa o działaniu odnawiającym.
Druga faza ma działanie neutralizujące. Formuła oparta jest na kojących ekstraktach roślinnych m.in. z zielonej herbaty, ogórka, rumianku oraz wyciągach z grzybów morskich i grzybów shiitake o właściwościach ujędrniających. Opakowanie zawiera 30 płatków.
Produkt jest odpowiedni dla każdego rodzaju skóry, z wyłączeniem wrażliwej cery.
Rezultaty: Po jednokrotnym użyciu: zauważalnie gładsza i jaśniejsza skóra, pory są oczyszczone i odblokowane
Po 7 dniach: 100% kobiet zauważyło poprawę napięcia skóry i jej przejrzystości oraz odblokowanie porów.
Po dłuższym użyciu: daje najbardziej pożądane rezultaty: odnawia skórę uszkodzoną przez niszczący wpływ środowiska i słońce, stopniowo likwidując jej niedoskonałości.
Sposób stosowania: w celu uzyskanie lepszych rezultatów zabieg powinien być stosowany codziennie rano lub wieczorem przez 2 miesiące. Oczyszczoną i osuszoną skórę należy przetrzeć równomiernie wytłaczaną stroną płatka z 1 fazy (omijając okolicę oczu). Może się pojawić uczucie mrowienia. Po pięciu minutach powinno się przetrzeć te same miejsca gładszą stroną płatka neutralizującego z 2 fazy.
Można łączyć z innymi kosmetykami linii Anew.
Zalecane jest stosowanie filtrów słonecznych w ciągu dnia, aby zapobiec przyszłym szkodom wywołanym przez słońce.
Stosowanie produktu jest zalecane od 35 roku życia Pojemność: 30 ml Cena regularna:79,90
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
15 09 20 Anna Krzyżanowska – projektantka, dla której pasja stała się zawodem.
Absolwentka wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Szczecińskiego pierwszy raz w świat mody wkroczyła 8 lat temu. Anna Krzyżanowska projektuje kreacje, których wspólnym punktem jest kobiecość i elegancja.
Suknie ślubne, suknie wieczorowe, dzienne i koktajlowe składają się na unikatową kolekcję tworzoną przez projektantkę dla kobiet mających odwagę wyglądać indywidualnie i wyjątkowo.
Co wyróżnia Annę Krzyżanowską to bardzo osobiste podejście do każdej klientki. Kawa, niespieszna, spokojna rozmowa, wzajemne zaufanie stają się przyczyną powstawania wspaniałych projektów dla wyjątkowych kobiet.
Anna Krzyżanowska projektuje również pojedyncze egzemplarze mody męskiej. Są to przede wszystkim klasyczne garnitury oraz koszule, ale również odważne awangardowe projekty dla panów traktujących modę jak wyzwanie lub dobrą zabawę.
Pracownia Projektowa Anny Krzyżanowskiej prezentuje gotowe projekty casualowe oraz wieczorowe dla pań. Ponadto marka specjalizuje się w kreacjach szytych na zamówienie, w tym też sukni ślubnych oraz w projektowaniu mody męskiej, głównie eleganckich garniturów i koszul.
Pracownia Projektowa Anny Krzyżanowskiej Pałac Konstantego Zamoyskiego ul. Foksal 1 00-366 Warszawa
godziny otwarcia: poniedziałek-piątek 11.00-19.00
kom. 500 162 925 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Media & Public Relations Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Anna Krzyżanowska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Sandra Do Manh Asystent Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 500 162 927
Magdalena Romanowicz Manager Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel. 500 162 924
Perfumeria Quality LIM Galleria – Hotel Marriott Warszawa Aleje Jerozolimskie 65/79 tel/fax: (22) 630 64 97
Perfumeria Quality LIM Galleria INFORMACJA PRASOWA 20 09 20
Perfumeria Quality jest najstarszą i najbardziej renomowaną luksusową perfumerią w Polsce. Jeszcze w 1991 r. Stanisława Missala postanowiła założyć butik z kosmetykami selektywnymi na warszawskim Bemowie. Zgromadziła tam ofertę najsłynniejszych firm kosmetycznych z całego świata. Cztery lata później otworzyła kolejną perfumerię w Centrum LIM przy hotelu Marriott, oferując najszerszą w Warszawie gamę luksusowych kosmetyków zgromadzonych w jednym miejscu. W 2003 r. powstała perfumeria w Centrum Handlowym Blue City.
Wtedy też dojrzała myśl o nawiązaniu współpracy z najbardziej uznanymi i rozpoznawanymi luksusowymi markami niszowymi na świecie. Inspiracją stały się podróże po Francji, Anglii i Włoszech. „Chcieliśmy, aby Polacy mogli doświadczać najwyższego luksusu tu na miejscu, w kraju” - wspomina Stanisława Missala. Przedsięwzięcie to wymagało mobilizacji młodszego pokolenia rodziny Missala: synów Michała i Mateusza oraz ich żon Agnieszki i Joanny. Docierali do firm i prowadzili negocjacje w sprawie ich wprowadzenia na rynek. Perfumeria Quality była już wtedy rozpoznawana na świecie, dlatego znamienite marki z pełnym zaufaniem powierzały jej swoje najwyższej klasy produkty.
Po kilku latach pracy widać efekty. Asortyment marek niszowych w Quality jest imponujący. Magazyn Kosmetyki przyznał w związku z tym Perfumeriom Quality Missala specjalnego Oskara 2006 za sprowadzenie do Polski elitarnych kosmetyków. Wzrasta też świadomość klientów. Przychodzą i mówią, że poszukują dla siebie zapachu niespotykanego i oryginalnego, który podkreśli ich indywidualizm i wyjątkowość. Wiedzą, że w Quality znajdą produkty, których nie ma nigdzie indziej.
Śladem warszawskich perfumerii państwa Missala podążają inne perfumerie w Polsce. Te, które zdecydowały się nawiązać z nimi współpracę i dołączyć do swojej oferty legendarne marki niszowe promują się nazwą „Quality’s Choice”.
Do perfumerii Quality chętnie przyjeżdżają goście z zagranicy. Tylko w ciągu ostatniego roku klienci mogli spotkać twórców swoich ulubionych perfum: Camille Goutal, Jean-Charles Brosseau i małżeństwo Micallef. To niepowtarzalna okazja, aby porozmawiać o sztuce i tworzeniu perfum, dobrać dla siebie zapach, odpocząć chwilę w pięknym wnętrzu i przyjemnej atmosferze perfumerii. Ściągają tu także przedstawiciele polskiego świata mody, sztuki, teatru i filmu.
„W dzisiejszym świecie ludzie są zbyt zapracowani, aby tracić czas w centrach handlowych i zastanawiać się nad wyborem właściwych dla nich produktów – mówi Stanisława Missala – za punkt honoru uznajemy zapewnienie klientom obsługi najwyższej klasy. Chcemy, aby sprzedaży luksusowego kremu i zapachu towarzyszyła starannie dobrana prezentacja”. Dobry i drogi produkt wymaga większego wysiłku sprzedawcy. Skierowany jest do wąskiej grupy odbiorców, nie jest reklamowany na bilbordach i w wielonakładowej prasie.
Tak jak klient spodziewa się dobrego wina w dobrej restauracji, tak i klienci perfumerii oczekują najlepszej porady. Przychodzą tutaj po rzeczy wyjątkowe i piękne. Mogą mieć pełne zaufanie, że otrzymają najwyższej klasy produkt, a przy okazji nabędą wiedzę. W taki sposób tworzy się coraz większa grupa znawców luksusowych perfum, prawdziwych koneserów. Jest to ważny cel misji Perfumerii Quality.
Ciekawostką jest wystrój salonów, stanowiący połączenie antycznych
i nowoczesnych mebli. Poprawiając makijaż, można przeglądać się w barokowym lustrze, a pijąc kawę, odpoczywać na ludwikowskiej kanapie. To wynik zamiłowania właścicielki perfumerii do sztuki i piękna. Wychowanie w domu pełnym artystów zaszczepiło w niej zmysł artystyczny, którym dzieli się z klientami, „a tak naprawdę – podkreśla pani Missala – uważam ich za swoich przyjaciół i przyjaciół moich perfumerii.”
Perfumeria Quality LIM Galleria – Hotel Marriott 00-697 Warszawa Aleje Jerozolimskie 65/79 tel/fax: (22) 630 64 97
Perfumeria Quality Centrum Handlowe Blue City 02-222 Warszawa Aleje Jerozolimskie 179 tel/fax: (22) 311 72 31
Perfumeria Quality ul. Kędzierskiego 3B 01-493 Warszawa tel. (22) 638 74 47 fax: (22) 638 74 44 www.PerfumeriaQuality.pl Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
17 09 20 Pomiędzy tradycjami Projektanci claire.dk
Projektanci claire.dk, tworząc kolekcję firmy, czerpali w tym sezonie z brytyjskiego dziedzictwa kulturowego.
Kolekcja prezentuje tradycje minionych lat, zestawiając je ze sobą w odważny i nietuzinkowy sposób.
Intensywne emocje charakterystyczne dla lat 40. i 50. połączono z wyraźnym akcentem lat 60. i kolorowym stylem biznesowym lat 70.
Kolekcję claire.dk charakteryzuje elegancja i romantyzm – nowatorski design połączony z nutą nostalgicznego blasku.
Inspiracją był styl hollywoodzkich gwiazd, co znalazło swój wyraz w postaci ekscytującego stylu, estetyki i nowoczesności.
W tej ekskluzywnej kolekcji użyto szlachetnych tkanin.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
15 09 20 Fashion Designer Awards W paryskiej atmosferze szyku i elegancji ….
W paryskiej atmosferze szyku i elegancji w H15 Boutique Apartments przy ul. Poznańskiej 15, goście konferencji za sprawą tematu kolejnej edycji FDA – Essence de Paris przenieśli się na paryskie bulwary, do paryskich kafejek i atelier znanych projektantów.
Dla Ady Fijał nie ma Paryża bez Edith Piaf, Różena Opalińska zabrałaby uczestników do dzielnicy Marais bo właśnie z ulicy czerpie inspiracje, dla Beaty SadowskiejParyż jest sexy, a Franuzów kocha za umiejętność celebrowania życia. Dorota Williams podczas stylizacji w klimacie paryskim postawiłaby na mix stylu vintage i nowych propozycji Chanel, Edyta Herbuś kocha paryskie sesje, a dla Anny Męczyńskiej Paryż to marzenie.
Moda i Paryż to duet idealny, dlatego w jury kolejnej edycji jest wielu znakomitych projektantów.
Dbałość o szczegóły i detale jest podstawą. Jestem ciekaw jak młodzi ludzie do tego podejdą. Dobry warsztat przydaje się i jest bazą w przyszłości by uprawiać ten zawód" powiedział Tomasz Ossoliński. Sabrina Pilewicz podkreśliła, iż "Wiele zawdzięczam konkursowi ... Staż u Georgesa Chakra w Libanie dał mi inne spojrzenie na modę, na świat na pokazy w Nowym Jorku. Tak na prawdę znalazłam po nim swoje miejsce i kolejno realizuję marzenia", a Łukasz Jemioł dodał "Bycie projektantem to taki złożony zawód. Nie tylko polegający na byciu artystą ale do tego też trzeba mieć jakieś pojęcie biznesowe ... Aby się przebić i być ciekawym to na sukces musi składać się wiele czynników ... milion dodatkowych działań, które wpływają na to że jesteśmy w tym a nie innym miejscu."
Zwycięzca edycji FDA oprócz głównej nagrody finansowej 15 tysięcy od MSKPU, wyjedzie z Cisowianką Perlage - Partnerem Strategicznym Konkursu na prestiżowe targi tkanin TISSU PREMIER we Francji, oraz do Kopenhagi, na staż do atelier Anne Sofie Madsen.
Redaktor naczelna VIVA Moda Agnieszka Ścibior oprócz stażu w redakcji zaproponuje sesje na łamach magazynu.
Joanna Sokołowska-Pronobis - pomysłodawczyni i producentka FDA na zakończenie zacytowała Ernesta Hemingway’a "Jeżeli miałeś wystarczająco dużo szczęścia, żeby mieszkać w Paryżu w młodości, to gdziekolwiek pojedziesz Paryż zawsze w Tobie zostanie, bo Paryż to uczta, którą można przenosić", a potem już wszyscy popijając Cisowiankę Perlage, kosztowali specjałów restauracji Singnature w H15 Boutique Apartments. Jak postrzegają Paryż jurorzy konkursu można przeczytać na fan page’u Fashion Designer Awards na facebooku.
Spotkanie poprowadziła Karolina Malinowska.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Foto; Janusz Hejżyk