Premiery 12
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
28 09 20 Nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha
Ponadczasowe piękno – nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha
Chantelle to francuska marka eleganckiej, wysmakowanej bielizny skierowanej do kobiet, które cenią jakości i styl. To marka, która celebruje ponadczasowe kobiece piękno. Nową międzynarodową ambasadorką Chantelle została Stephanie Seymour. Zdjęcia tej top modelki lat 80-tych wykonał specjalnie dla Chantelle światowej sławy fotograf, przyjaciel modelki, Peter Lindbergh.
Chantelle – marka, która kocha kobiety
Od 130 lat istnienia firmy eksperci Chantelle towarzyszą kobietom codziennie na drodze do ich emancypacji, rozumieją doskonale ich potrzeby i z osobistym zaangażowaniem i pasja dążą do ich zaspokojenia. Wraz ze zmieniającymi się tendencjami i latami poszerzaną wiedzą, udoskonalają produkty Chantelle. Od stylistyki i kroju po każdy najmniejszy detal. To właśnie dlatego bielizna Chantelle jest wygodna, elegancka i doskonale modeluje sylwetkę. Takie walory doceniają zwłaszcza kobiety, które odczuwają potrzebę podkreślenia swojej sylwetki i chęć jej modelowania. Styl Chantelle jest elegancki i wyszukany. Nasze produkty są coraz bardziej nowoczesne, ale zawsze w dobrym guście – mówi Patrice Kretz, prezes zarządu grupy Chantelle. – Klientki z przyjemnością noszą na co dzień modele naszej bielizny, ponieważ odnajdują w nich wpływ najnowszych trendów oraz wygodę w noszeniu i dbałość o szczegół.
Chantelle jest pierwszą w sektorze mody marką, która ma odwagę pokazać ambasadorkę będącą w wieku klientek, do których skierowany jest przekaz. Nowa kampania informacyjna akcentuje ponadczasowe piękno kobiecego ciała. Otwarcie mówi też o zmieniających się wraz z wiekiem potrzebach kobiety. Kobieta kupuje po raz pierwszy bieliznę Chantelle miedzy 30 a 35 rokiem życia – wyjaśnia Alain Prost, dyrektor generalny Grupy Chantelle. – W tym wieku zaczyna potrzebować modelującej bielizny. Jej ciało zmieniło się z wielu przyczyn, w tym z powodu macierzyństwa. Kobieta dojrzewa i nie chce już cierpieć, aby podążać za modą. Pragnie stylowej bielizny, która dobrze leży, jest wysokiej jakości oraz ma zmysłowy i finezyjny charakter. Kobieta kupuje w bardziej przemyślany i zaangażowany sposób niż wtedy, kiedy była młodsza. To początek wierności produktom Chantelle, identyfikacji z filozofią naszej marki.
Rodzinna spółka Chantelle, która zaczęła działalność w 1876 w Romilly (w departamencie Aube) jako producent elastycznych trykotów, stała się marką bielizny w 1949 roku. W 1962 roku powstała w Niemczech jej pierwsza filia. Marka rozprowadzana jest dziś przez 16 filii i należy do francuskiej Grupy Chantelle. Przedstawicielstwo Chantelle w Polsce mieści się w Warszawie przy ulicy Foksal 10. Produkty dostępne są w eleganckich sklepach z bielizną na terenie całego kraju.
Kontakt: Agencja Garden of Words: Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, kom. 500 020 688 Katarzyna Pawlikowska, kom. 607 567 804
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Informacja ....
Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ; Anna Abbas
10. jubileuszowa edycja PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL
Nicolas Philibert, Peter Mettler, Siergiej Łoźnica, Bartek Konopka, Maciej Drygas oraz Anka i Wilhelm Sasnal,
koncerty gwiazd: jazzu – Freda Fritha i alternatywnego rocka – zespołu Efterklang
oraz wystawa prac Sharon Lockhart w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to największe atrakcje 10. PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL
10. PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL – jeden z najważniejszych festiwali filmów dokumentalnych na świecie, na którym pokazane zostanie ponad 140 filmów – odbędzie się w warszawskich kinach Kinoteka i Iluzjon. Po raz drugi festiwal PLANETE+ DOC będzie miał równoległą odsłonę. we Wrocławiu, w Dolnośląskim Centrum Filmowym (DCF), pokazanych zostanie około 50 filmów. Projekcjom w obu miastach będą towarzyszyć m.in.: debaty, spotkania z twórcami, wystawy, koncerty, warsztaty, wykłady mistrzowskie i konferencje. Ponadto w ramach „weekendu z festiwalem PLANETE+ DOC” impreza odbędzie się także w kinach studyjnych w 20 miastach w Polsce.
I. NOWE POLSKIE FILMY NA 10. PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL
Na festiwalu, który rozpoczął karierę „Królika po berlińsku” Bartka Konopki, światowe i polskie premiery będą miały następujące polskie filmy:
-
„Sztuka znikania” Bartka Konopki i Piotra Rosołowskiego – nowy film twórcy nominowanego do Oscara „Królika po berlińsku”, zdobywcy Nagrody Magicznej Godziny na festiwalu PLANETE+ DOC 2009, w którym twórcy patrzą na czasy PRL-u oczami haitańskiego szamana wudu, sprowadzonego do Polski przez Jerzego Grotowskiego; czarownik postanawia zmienić bieg historii i zdjąć zły urok z generała Jaruzelskiego, zamierzającego wprowadzić w Polsce stan wojenny,
-
„Abu Haraz” Macieja Drygasa – nowy film mistrza polskiej szkoły dokumentalnej, twórcy „Cudzych listów” (festiwal PLANETE+ DOC 2011) i „Jednego dnia w PRL”, w którym portretuje losy mieszkańców małej miejscowości w Sudanie Północnym, przesiedlonych przymusowo wskutek budowy tamy na Nilu; film wystartuje w konkursie głównym o Nagrodę Millennium,
-
„Aleksander” Anki i Wilhelma Sasnali – ciepły portret mieszkańca pewnej wsi w reżyserii twórców wielokrotnie nagradzanego „Z daleka widok jest piękny”; film zawalczy o Nagrodę Magicznej Godziny dla najlepszego dokumentu średniometrażowego,
-
„Czarna skrzynka” Krzysztofa Kowalskiego – biograficzny film o wybitnym polskim fotografie Tomaszu Tomaszewskim, który będzie pokazywany w nowej sekcji „Oblicza fotografii”, poświęconej znanym fotografom i ich twórczości,
-
„Mundial. Gra o wszystko” Michała Bielawskiego – dokumentalna opowieść o ostatnim sukcesie reprezentacji Polski na piłkarskich mistrzostwach świata („España ’82”),
-
„Joanna” Anety Kopacz – film o Joannie Sałydze, zmarłej w 2012 roku na raka autorce popularnego bloga Chustka,
-
„Kisieland” Karola Radziszewskiego – zapis spotkania znanego artysty wizualnego Karola Radziszewskiego z Ryszardem Kisielem, twórcą „Filo” – pierwszego gejowskiego zine’u w Europe Środkowej.
W programie znajdą się również inne polskie produkcje, Głównymi Partnerami festiwalu i fundatorami Nagrody Publiczności są kanał dokumentalny PLANETE+ oraz platforma cyfrowa nc+.
PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL AGAINST GRAVITY Sp. z o.o. ul. Widok 5/7/9, pok. 410, 00-023 Warszawa, tel./fax: +48 22 828 10 79 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.againstgravity.pl, www.planetedocff.pl
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
2 01 2020 Kulinarna sztuka rozpoczyna nowy rok w Kamienicy
Premiera „Kobiety, która ugotowała męża” już 16 stycznia
Pikantny tekst, apetyczna obsada i wyśmienita reżyseria – to składniki wybornego przedstawienia. Jak smakuje przygotowane z artystyczną starannością, najnowsze w karcie, danie główne serwowane przez Teatr Kamienica? O dobry smak na scenie zadbają Dorota Chotecka, Michalina Sosna, Marta Chodorowska i Jacek Lenartowicz. Sztukę reżyseruje Tomasz Obara.
Hilary (Dorota Chotecka) to świetna gospodyni, która bardzo dba o podniebienie męża. Kenneth (Jacek Lenartowicz) uwielbia dobrze zjeść i jest przyzwyczajony do tego, by mu usługiwano. Pragnąc jednak uczuciowej odmiany, zamienia Hilary na nowszy model, Laurę (Michalina Sosna/Marta Chodorowska).
„Kobieta, która ugotowała męża” to spektakl o miłosnym trójkącie i intrygującej sztuce kłamstwa. Pełen zabawnych dialogów, przedstawia relacje na linii mąż-żona, żona-kochanka, kochanka-mąż. Tu pytania żony miksują się z kipiącymi kłamstwami męża, a domysły kochanki przypiekają jego ego. Wszystko to w smacznej oprawie z pobudzającą zmysły muzyką.
Autor: Debbie Isitt Reżyseria:Tomasz Obara Tytuł oryginału: The Woman Who Cooked Her Husband Tłumaczenie: Elżbieta Woźniak Kostiumy: Agnieszka Prokopczuk Kierownik produkcji: Alicja Sipa