Friday, October 30, 2020

Dział: Premiera 3 Napisane przez październik 25 2020
We wtorek 13 października 20 r. miało miejsce "Bezpieczne otwarcie obiektu Promenada Zegrze” nad jeziorem Zegrzyńskim.
 
 Było pięknie, smacznie i bezpiecznie, ale o tym - poniżej! Dlaczego bezpieczne? Zadbano o wszystkie procedury związane z obecną sytuacją spowodowaną COVID - 19. Jak? Pod wydarzenie został przygotowany specjalny regulamin informujący o zasadach bezpieczeństwa, standardach oraz zabezpieczeniach, z którym zapoznali się wszyscy uczestnicy wydarzenia. Ponad to przed rozpoczęciem zwiedzania oraz koktajlu goście zostali poproszeni o dezynfekcję rąk, założenie maseczek oraz poddano ich badaniu termometrem. Jeśli wynik był pomyślny, każdy otrzymał dodatkowo formularz kwalifikujący do wzięcia udziału w spotkaniu. Przed wejściem do namiotu głównego umieszczona została bramka dezynfekcyjna, przez którą wszyscy uczestnicy musieli przejść, by znaleźć się w środku. Tu również dbano o to, by goście byli zabezpieczeni w maseczki lub przyłbice. Zostały zachowane także restrykcje  związane z gastronomią oraz pozostałymi elementami .
 
W wydarzeniu wzięło udział około 100 osób wraz z partnerami spotkania oraz obsługą, którzy przyczynili się do tego, by całość posiadała niesamowitą oprawę. Przez kilka poprzedzających wydarzenie dni odbywały się sesje zdjęciowe, mające na celu pokazanie choć w drobnym stopniu możliwości Promenady. Były to sesje ślubne w lesie, na pomoście nad jeziorem, aranżacji sali głównej pod kątem przyjęć i eventów. Przedstawienie restauracji Trattoria Americana oraz stylizacje eventowe, zarówno w plenerze, jak i „pod gwiazdą”. Prawie 60 ha powierzchnia Promenada Zegrze to niesamowity potencjał do organizacji wszelkich wydarzeń od przyjęć indywidualnych (wesela, komunie etc.) przez eventy, pikniki a także ogromne festiwale i koncerty! Zdjęcia z sesji prezentowane były podczas wieczornego koktajlu w namiocie, ustawionym na plaży, z widokiem na jezioro Zegrzyńskie.Jak było? Na pewno pięknie, ponieważ każdy z partnerów wydarzenia, stanął na wysokości zadania. Czy warto w takich czasach organizować spotkania - warto .
 
Promenada Zegrze to miejsce, które daje możliwość zorganizowania przyjęcia w sali głównej na ponad 170 osób, w restauracji Trattoria Americana na ponad 120, w klubie Beach Bar pod gołym niebem na ponad 500 oraz na całym terenie - festiwal lub piknik dla ponad 20 000 osób!  Ponad to na kolejny sezon, na plaży nad jeziorem pojawi namiot z tarasem dla ponad 200 osób. Dodatkowo Promenada posiada parking na 500 samochodów, 35 pokoi hotelowych, w których można zakwaterować ok 100 osób, a także dwa pomosty do przycumowania łódek (w tym jeden przytwierdzony do podłoża) oraz niepowtarzalny widok, który zapada w pamięć wszystkim odwiedzającym
 
Promenada Zegrze  Adres: ul. Spacerowa 35, 05-127 Białobrzegi gm. Nieporęt
 
Partnerzy wydarzenia:
Fotograf: Małgorzata Ćwiek | @mfotografiamc | https://mfotografia.pl/
Fotograf: Aleksandra Rosa | @olarosa.fotografia | https://www.olarosa.com/
Fotograf: Bartosz Dębkowski | @kreatywmediapl | http://kreatyw-media.pl/
Namiot i krzesła: Rajt hale namiotowe | @rajthalenamiotowe | https://www.rajt.pl/
Dekoracje, kwiaty, stylizacje: Warszawianki Kwiaciarnia eventowa | @warszawianki.kwiaciarnia | Www.warszawianki.com.pl
Meble: Colors of design | @colorsofdesignpl | https://www.colorsofdesign.pl/
Namiotowe boho, meble paletowe: Siedzę na palecie | @siedzenapalecie | http://siedzenapalecie.pl/
Nagłośnienie, oświetlenie i technika sceniczna: FranzAudio | @franzaudio.franzaudio | http://franzaudio.pl/
Konferansjer: Mariusz Rusin | @mariuszrusinkonferansjer | https://www.mariuszrusin.com/
Wsparcie medialne: Oohevent | @oohevent | https://oohevent.pl/
Wsparcie medialne: Oohmagazine | @oohmagazine | https://oohmagazine.pl/
Wsparcie medialne: Agencja Power | @agencjapower | https://www.agencjapower.pl/pl/
Suknie: Marta Trojanowska | @suknieboho | @martatrojanowskacom | https://suknieboho.pl/
Biżuteria: Aren Jubiler | @aren.jubiler | http://aren-jubiler.com/
Etole i okrycia: Grażyna Osiecka | @gofashiondesigner | https://gofashiondesigner.com/pl/
Makijaż i stylizacja: Gosia Niemczak | @makijazgosianiemczak 
Wypożyczalnia: Gastro Magic Service | @gastrowypozyczalnia | http://gastrowypozyczalnia.pl/pl/
Wsparcie wodne: Sztorm Grupa | @sztormgrupa | https://sztormgrupa.pl/
 
Pozdrawiam,  Magdalena Siry Dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   573 338 928 
 
Olga Krzemińska-Zasadzka Ceo POWER/ Prezes SOIT  500 129 444   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. POWER SP. Z O.O. ul. Kowalczyka 1 lok. 31 03-193 Warszawa  22 224 59 83 www.agencjapower.pl www.powersport.pl www.dmcwarsawpoland.com  www.soit.net.pl
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora  ,, Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  784 462 444
Dział: Premiera 1 Napisane przez październik 03 2020
 
 
7 10 20   19:00-21:00 Bartek Leszczyna - Tatry. Z pasją w Galerii Sztuki STALOWA...
Informacja prasowa Galeria Sztuki STALOWA ma przyjemność zaprosić Państwa na wernisaż wystawy malarstwa Bartek Leszczyna - Tatry. Z pasją który odbędzie się w Galerii Sztuki STALOWA   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;  Ul. Stalowa 26  03-426 Warszawa   22 380 34 43  606 864 943 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Bartek Leszczyna - Tatry. Z pasją
O wystawie:
   „Tradycyjne, figuratywne malarstwo którym się zajmuję, inspirowane jest najbliższym mi otoczeniem, w którym żyję i z którym łączy mnie naturalna więź emocjonalna. Nie próbuję tworzyć w oderwaniu od natury, która z resztą nawet dla abstrakcji wydaje się zawsze stanowić punkt wyjścia, choć często nieuświadomiony. Realizm - chociaż lubię go redukować, przetwarzać i porządkować po swojemu – jest z gruntu najbliższą mi formułą wyrazu. Z tego zaś, co mnie otacza, najchętniej wybieram motywy najbardziej typowe, znajome, powtarzalne. Z zasady unikam rzeczy i zjawisk wyjątkowych czy nietypowych, interesuje mnie raczej takie filtrowanie tej niepozornej, powszedniej rzeczywistości, by pozostało tylko to, co istotne dla wyrażenia harmonii. Szukam w niej zarówno napięć, jak i spójności.
   Wszystko, co maluję, jest syntezą mojego naturalnego otoczenia. Zadaję sobie na co dzień różne pytania, a obrazy są jakąś wypadkową tych wszystkich przemyśleń, przeżyć i wrażeń, także czysto wizualnych. Nie należy próbować ich interpretować dosłownie, gdyż właśnie to, co nienazwane jest motorem napędowym mojej twórczości. 
   Największym wyzwaniem w malarstwie są dla mnie decyzje formalne, bo to one ostatecznie rozstrzygają o końcowym oddziaływaniu obrazu. Sam temat jest w zasadzie tylko pretekstem dla zabawy formą, ale motyw wyjściowy zawsze musi wywierać na mnie silne wrażenie estetyczne.” Bartek Leszczyna
O artyście:
Bartosz Leszczyna (ur. 1974 w Warszawie) jest absolwentem Wydziału Malarstwa ASP w Warszawie. Dyplom w pracowni prof. Leona Tarasewicza obronił w 1999 roku z wynikiem bardzo dobrym z wyróżnieniem, aneks do dyplomu obronił w Pracowni Technologii i Technik Malarstwa Ściennego u prof. Edwarda Tarkowskiego. We wcześniejszym okresie studiów pracował m. in. pod kierunkiem prof. Jana Tarasina. Ważnym artystą i pedagogiem był dla niego również Jerzy Mierzwiak z warszawskiego liceum plastycznego, które Bartek ukończył w 1994 roku. 1988/89 uczył się w Szkole Sztuk Pięknych w Addis Abebie (Etiopia).
Wystawiał indywidualnie w Warszawie, Lublinie, Zakopanem, w Bawarii, Austrii (Innsbruck) i Krakowie, brał też udział w wielu wystawach zbiorowych w Polsce i w Irlandii. W 2014 roku zdobył I miejsce i główną nagrodę w Ogólnopolskim Konkursie Malarskim Warszawski Pejzaż, zorganizowanym przez Fundację Sztuki Polskiej Art Gersonica w ramach projektu "Warszawa. Miasto sztuki. Miasto artystów". W konkursie tym otrzymał również Nagrodę Specjalną Założycieli Fundacji Sztuki Polskiej Art Gersonica oraz Nagrodę Specjalną Kapituły. W 2000 roku zdobył I miejsce i główną nagrodę w dziedzinie malarstwa na I Międzynarodowym Festiwalu Działań Teatralnych i Plastycznych „Zdarzenia" w Tczewie. Jego prace znajdują się w wielu kolekcjach prywatnych w kraju i za granicą.
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora ;

Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 784462444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
Dział: Premiera 1 Napisane przez wrzesień 29 2020

28 09 20    Nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha

Ponadczasowe piękno – nowa ambasadorka Chantelle Stephanie Seymour w obiektywie Petera Lindbergha

Chantelle to francuska marka eleganckiej, wysmakowanej bielizny skierowanej do kobiet, które cenią jakości i styl. To marka, która celebruje ponadczasowe kobiece piękno. Nową międzynarodową ambasadorką Chantelle została Stephanie Seymour. Zdjęcia tej top modelki lat 80-tych wykonał specjalnie dla Chantelle światowej sławy fotograf, przyjaciel modelki, Peter Lindbergh.

Chantelle – marka, która kocha kobiety

Od 130 lat istnienia firmy eksperci Chantelle towarzyszą kobietom codziennie na drodze do ich emancypacji, rozumieją doskonale ich potrzeby i z osobistym zaangażowaniem i pasja dążą do ich zaspokojenia. Wraz ze zmieniającymi się tendencjami i latami poszerzaną wiedzą, udoskonalają produkty Chantelle. Od stylistyki i kroju po każdy najmniejszy detal. To właśnie dlatego bielizna Chantelle jest wygodna, elegancka i doskonale modeluje sylwetkę. Takie walory doceniają zwłaszcza kobiety, które odczuwają potrzebę podkreślenia swojej sylwetki i chęć jej modelowania. Styl Chantelle jest elegancki i wyszukany. Nasze produkty są coraz bardziej nowoczesne, ale zawsze w dobrym guście – mówi Patrice Kretz, prezes zarządu grupy Chantelle. – Klientki z przyjemnością noszą na co dzień modele naszej bielizny, ponieważ odnajdują w nich wpływ najnowszych trendów oraz wygodę w noszeniu i dbałość o szczegół.

Chantelle jest pierwszą w sektorze mody marką, która ma odwagę pokazać ambasadorkę będącą w wieku klientek, do których skierowany jest przekaz. Nowa kampania informacyjna akcentuje ponadczasowe piękno kobiecego ciała. Otwarcie mówi też o zmieniających się wraz z wiekiem potrzebach kobiety. Kobieta kupuje po raz pierwszy bieliznę Chantelle miedzy 30 a 35 rokiem życia – wyjaśnia Alain Prost, dyrektor generalny Grupy Chantelle. – W tym wieku zaczyna potrzebować modelującej bielizny. Jej ciało zmieniło się z wielu przyczyn, w tym z powodu macierzyństwa. Kobieta dojrzewa i nie chce już cierpieć, aby podążać za modą. Pragnie stylowej bielizny, która dobrze leży, jest wysokiej jakości oraz ma zmysłowy i finezyjny charakter. Kobieta kupuje w bardziej przemyślany i zaangażowany sposób niż wtedy, kiedy była młodsza. To początek wierności produktom Chantelle, identyfikacji z filozofią naszej marki.

Rodzinna spółka Chantelle, która zaczęła działalność w 1876 w Romilly (w departamencie Aube) jako producent elastycznych trykotów, stała się marką bielizny w 1949 roku. W 1962 roku powstała w Niemczech jej pierwsza filia. Marka rozprowadzana jest dziś przez 16 filii i należy do francuskiej Grupy Chantelle. Przedstawicielstwo Chantelle w Polsce mieści się w Warszawie przy ulicy Foksal 10. Produkty dostępne są w eleganckich sklepach z bielizną na terenie całego kraju.

Kontakt: Agencja Garden of Words: Aleksandra Nieściuszko-Bujnicka, kom. 500 020 688 Katarzyna Pawlikowska, kom. 607 567 804

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Informacja ....

Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE

Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.

Oferta Patronatu Medialnego;

Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostając z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam ;

Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko

Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz

PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk

Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska

Kontakt dla mediów ; Anna Abbas

Dział: Premiera 1 Napisane przez wrzesień 28 2020

10. jubileuszowa edycja PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL

Nicolas Philibert, Peter Mettler, Siergiej Łoźnica, Bartek Konopka, Maciej Drygas oraz Anka i Wilhelm Sasnal,
koncerty gwiazd: jazzu – Freda Fritha i alternatywnego rocka – zespołu Efterklang
oraz wystawa prac Sharon Lockhart w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski to największe atrakcje 10. PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL

10. PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL – jeden z najważniejszych festiwali filmów dokumentalnych na świecie, na którym pokazane zostanie ponad 140 filmów – odbędzie się w warszawskich kinach Kinoteka i Iluzjon. Po raz drugi festiwal PLANETE+ DOC będzie miał równoległą odsłonę. we Wrocławiu, w Dolnośląskim Centrum Filmowym (DCF), pokazanych zostanie około 50 filmów. Projekcjom w obu miastach będą towarzyszyć m.in.: debaty, spotkania z twórcami, wystawy, koncerty, warsztaty, wykłady mistrzowskie i konferencje. Ponadto w ramach „weekendu z festiwalem PLANETE+ DOC” impreza odbędzie się także w kinach studyjnych w 20 miastach w Polsce.

I. NOWE POLSKIE FILMY NA 10. PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL

Na festiwalu, który rozpoczął karierę „Królika po berlińsku” Bartka Konopki, światowe i polskie premiery będą miały następujące polskie filmy:

  • Sztuka znikania” Bartka Konopki i Piotra Rosołowskiego – nowy film twórcy nominowanego do Oscara „Królika po berlińsku”, zdobywcy Nagrody Magicznej Godziny na festiwalu PLANETE+ DOC 2009, w którym twórcy patrzą na czasy PRL-u oczami haitańskiego szamana wudu, sprowadzonego do Polski przez Jerzego Grotowskiego; czarownik postanawia zmienić bieg historii i zdjąć zły urok z generała Jaruzelskiego, zamierzającego wprowadzić w Polsce stan wojenny,

  • Abu Haraz” Macieja Drygasa – nowy film mistrza polskiej szkoły dokumentalnej, twórcy „Cudzych listów” (festiwal PLANETE+ DOC 2011) i „Jednego dnia w PRL”, w którym portretuje losy mieszkańców małej miejscowości w Sudanie Północnym, przesiedlonych przymusowo wskutek budowy tamy na Nilu; film wystartuje w konkursie głównym o Nagrodę Millennium,

  • Aleksander” Anki i Wilhelma Sasnali – ciepły portret mieszkańca pewnej wsi w reżyserii twórców wielokrotnie nagradzanego „Z daleka widok jest piękny”; film zawalczy o Nagrodę Magicznej Godziny dla najlepszego dokumentu średniometrażowego,

  • Czarna skrzynka” Krzysztofa Kowalskiego – biograficzny film o wybitnym polskim fotografie Tomaszu Tomaszewskim, który będzie pokazywany w nowej sekcji „Oblicza fotografii”, poświęconej znanym fotografom i ich twórczości,

  • Mundial. Gra o wszystko” Michała Bielawskiego – dokumentalna opowieść o ostatnim sukcesie reprezentacji Polski na piłkarskich mistrzostwach świata („España ’82”),

  • Joanna” Anety Kopaczfilm o Joannie Sałydze, zmarłej w 2012 roku na raka autorce popularnego bloga Chustka,

  • Kisieland” Karola Radziszewskiego – zapis spotkania znanego artysty wizualnego Karola Radziszewskiego z Ryszardem Kisielem, twórcą „Filo” – pierwszego gejowskiego zine’u w Europe Środkowej.

W programie znajdą się również inne polskie produkcje,  Głównymi Partnerami festiwalu i fundatorami Nagrody Publiczności są kanał dokumentalny PLANETE+ oraz platforma cyfrowa nc+.

PLANETE+ DOC FILM FESTIVAL AGAINST GRAVITY Sp. z o.o. ul. Widok 5/7/9, pok. 410, 00-023 Warszawa, tel./fax: +48 22 828 10 79 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.againstgravity.pl, www.planetedocff.pl

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Dział: Premiera 1 Napisane przez wrzesień 26 2020

2 01 2020 Kulinarna sztuka rozpoczyna nowy rok w Kamienicy

Premiera „Kobiety, która ugotowała męża” już 16 stycznia

Pikantny tekst, apetyczna obsada i wyśmienita reżyseria – to składniki wybornego przedstawienia. Jak smakuje przygotowane z artystyczną starannością, najnowsze w karcie, danie główne serwowane przez Teatr Kamienica? O dobry smak na scenie zadbają Dorota Chotecka, Michalina Sosna, Marta Chodorowska i Jacek Lenartowicz. Sztukę reżyseruje Tomasz Obara.

Hilary (Dorota Chotecka) to świetna gospodyni, która bardzo dba o podniebienie męża. Kenneth (Jacek Lenartowicz) uwielbia dobrze zjeść i jest przyzwyczajony do tego, by mu usługiwano. Pragnąc jednak uczuciowej odmiany, zamienia Hilary na nowszy model, Laurę (Michalina Sosna/Marta Chodorowska).

Kobieta, która ugotowała męża” to spektakl o miłosnym trójkącie i intrygującej sztuce kłamstwa. Pełen zabawnych dialogów, przedstawia relacje na linii mąż-żona, żona-kochanka, kochanka-mąż. Tu pytania żony miksują się z kipiącymi kłamstwami męża, a domysły kochanki przypiekają jego ego. Wszystko to w smacznej oprawie z pobudzającą zmysły muzyką.

Autor: Debbie Isitt  Reżyseria:Tomasz Obara   Tytuł oryginału: The Woman Who Cooked Her Husband    Tłumaczenie: Elżbieta Woźniak   Kostiumy: Agnieszka Prokopczuk  Kierownik produkcji: Alicja Sipa

Strona 1 z 2
Reklama 1
Category Name

Lorem ipsum dolor elit sit amet, consectetuer adipiscing proin sed odio.

Kontakt z redakcją

Follow us on Twitter
Like us on Facebook
Join us on Google+
Reklama 2
Reklama 3
Expo

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.