Konferencje 23
22 09 20 g.11.00 Konferencja 42. edycji PZU ORLEN Maratonu Warszawskiego w budynku The Tides, ul. Wioślarska 8
Szanowni Państwo już 26 i 27 września pobiegnie 42. PZU ORLEN Maraton Warszawski, organizowany nieprzerwanie od 1979 roku! Z tej okazji mamy przyjemność zaprosić Państwa na konferencję, na której będą mogli Państwo poznać szczegóły tego sportowego święta. RSVP: prosimy o potwierdzenie obecności do 21 września na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Partnerem konferencji jest The Tides Events. Z wyrazami szacunku, Fundacja „Maraton Warszawski" Jarosław Zakrzewski ACCOUNT MANAGER ul. Belgradzka 8 lok. 01 22 858 74 58 wew. 68 fax: 22 858 74 58 wew. 35 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.partnersi.com.pl Na wszystkie wiadomości odpowiem po powrocie. W sprawach pilnych proszę kontaktować się z Pawłem Czermakiem pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 22) 858-74-58 wew 40.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
Informacja ....
Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ; Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.
16 09 20 10.00 Śniadanie prasowe French Touch w Business Center Club Plac Żelaznej Bramy 10 w Warszawie.
Sylwia Sasal rzecznik prasowy French Touch Sylwia Sasal Owner at Sasal Public Relations 666 813 039 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Francja ponownie zawita do Polski
Zakrojona na szeroką skalę promocja francuskiej kultury i sztuki, połączona z promocją najlepszych francuskich produktów. Tak w skrócie możemy opisać akcję French Touch, która po raz 6. rozpoczyna się w Polsce.
W lipcu rozpoczyna się pierwszy etap kampanii French Touch, której celem jest zachęcenie Polaków do odkrywania Francji. - To wyjątkowy i trudny dla nas wszystkich czas. Z utęsknieniem czekamy na zniesienie kolejnych ograniczeń i powrót do normalnej rzeczywistości. Dlatego bardziej niż kiedykolwiek mamy ochotę na spotkania przy kawie, wspólne biesiadowanie, wyjście do kina czy teatru – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy akcji French Touch. - Mam nadzieję, że dostarczymy Wam wielu wspaniałych przeżyć i pozytywnych emocji, pobudzimy Wasze pragnienia do odkrywania francuskiej kuchni, filmu, muzyki, sztuki i francuskich produktów. Zabierzemy Was w piękną podróż, abyście mogli poczuć i posmakować Francji w Polsce - dodaje Sylwia Sasal.
Organizatorem akcji French Touch jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce oraz Instytut Francuski. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów. Organizatorzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową obejmującą 6500 punktów sprzedaży. Od 17 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach i skorzystać z wyjątkowych usług. Dostęp do atrakcyjnych ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play. Akcja handlowa będzie promowana poprzez kampanię outdoorową, email marketing, kampanię social media oraz magazyn La Belle Vie, który będzie do dostępny bezpłatnie w październiku w Relay, Inmedio, Aelia Duty Free oraz w wersji cyfrowej na stronie https://www.frenchtouchlabellevie.pl/
Jak co roku w ramach akcji French Touch odbędzie się uroczyste Show French Touch w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Organizatorzy donoszą, że wydarzenie odbędzie się w planowanym terminie, czyli 17 października o 19.30. - Głównym tematem tegorocznego show jest „Paris by night”, co oznacza, że zabierzemy widzów w niezwykłą podróż do Paryża, podczas której obejrzą prawdziwy spektakl muzyki, mody i tańca - dodaje Sylwia Sasal. Szczegóły już wkrótce!
Kontakt dla mediów: Sylwia Sasal, rzecznik prasowy French Touch Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tel: +48 666 813 039
16-17 09 20 Konferencja PGE Narodowy SEMAFOR 2020.…
Czy wiesz, że dzięki badaniom możesz kształtować potrzeby biznesowe swoich klientów?
Programy badawcze realizowane przez IDG to narzędzia marketingowe pozwalające realizować różnorodne cele. Rynek rozwiązań technologicznych podlega szybkim zmianom, wciąż pojawiają się nowe usługi i produkty. Nadążanie za zmianami stanowi coraz większe wyzwanie zarówno dla konsumentów, jak i dostawców rozwiązań. Dlatego kontakt z użytkownikami, rozpoznanie sytuacji, w jakiej znajduje się rynek, oraz zrozumienie potrzeb potencjalnych klientów jest tak ważne.
Jak mogą Ci pomóc nasze badania?
Mamy dla Ciebie kilka rodzajów badań, dzięki którym:
-
lepiej poznasz potencjalnych klientów - ich wyzwania, potrzeby i plany - i wpłyniesz na ich decyzje zakupowe
-
zbudujesz swój wizerunek eksperta na rynku IT poprzez wartościowe treści
-
zadbasz o swój employer branding, dzięki czemu pracownicy IT zaczną do Ciebie lgnąć - zamiast od Ciebie uciekać
-
wygenerujesz wartościowe leady
Szanowni Państwo! W związku z otrzymanym potwierdzeniem Państwa udziału, uprzejmie przypominamy, że 16-17 września (środa, czwartek) odbędzie się konferencja SEMAFOR 2020.
Serdecznie zapraszamy na PGE Narodowy, przy al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1 w Warszawie.
W załączniku znajdą Państwo informację odnośnie lokalizacji wydarzenia.
Rejestracja rozpocznie się o godzinie 8:00, a o 8:50 pierwsze prelekcje. Prosimy o punktualne przybycie. Agenda znajduje się na stronie:https://www.computerworld.pl/konferencja/semafor#program
Mamy nadzieję, że będzie to czas inspiracji i wymiany doświadczeń w ciekawym gronie.
Pozostajemy do dyspozycji,
Program konferencji: Filip Walicki, 662 287 904 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Organizacja: Piotr Fergin, 533 358 952 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.