Friday, October 30, 2020

Napisane przez październik 14 2020
14 10 20    IX edycja Top Industry SUMMIT    H.Westin 
9.00  Rejestracja
19:00-19:30 Rejestracja na Galę i Networking Cocktail 
19:45-21:00 Ceremonia rozdania „Diamentów Top Industry” 
21:00-00:00 Wieczorny bankiet 
Copyright 2005-2020 Executive Club Sp. z o.o. | ul. Jarosława Dąbrowskiego 67/2, 02-561 Warszawa | tel. +48 516 188 118 
 
14 10 20  w warszawskim hotelu  Westin odbyła się konferencja „Top Industry Summit” pod patronatem honorowym Ministerstwa Cyfryzacji oraz Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju. Trzy panele dyskusyjne, trzy wystąpienia oraz osiem rozdanych „Diamentów Top Industry” to jedynie skrót z tego, co się działo podczas IX edycji naszej konferencji.
Top Industry Summit dedykowane jest przedstawicielom kadry spółek z sektora przemysłowego, chemicznego, energetycznego, motoryzacyjnego, produkcyjnego oraz reprezentantom branży IT i nowych technologii. Celem konferencji jest pokazanie, w jaki sposób różne sektory produkcyjne zmieniają się aby osiągnąć miano liderów rewolucji 4.0. Zwieńczeniem konferencji będzie uroczysta gala wręczenia „Diamentów Top Industry”. Uhonorowane w ten sposób zostaną najlepsze inwestycje i najbardziej wyróżniający się przedsiębiorcy, którzy przyczyniają się do rozwoju polskiej gospodarki. 
Paneliści  zwrócił uwagę na to, że powinniśmy iść w kierunku robotyzacji procesów produkcji, ponieważ niedostatek zasobów w niektórych obszarach powoduje, że bez tej rewolucji nie uda się osiągnąć wzrostu produktywności i konkurencyjności polskiego przemysłu. Bez rewolucji 4.0 nie będzie również możliwe przejście na wyższy poziom w łańcuchu wartości dodanej.
Po tym wstępie nadszedł czas na dyskusje panelowe. Osią tematyczną pierwszej z nich były fabryki przyszłości . Paneliści zgodnie stwierdzili, że przemysł 4.0 to nie tylko współistnienie maszyn, robotów i człowieka. Składa się na niego 11 technologii, do których zostały dodane ostatnio komputery kwantowe. Następuje też koniec myślenia o zakładzie produkcyjnym jako jednym elemencie. Ujednolica się technologie i języki komunikacji pomiędzy wszystkimi elementami składowymi przedsiębiorstwa. Postępująca automatyzacja wypycha jednak z rynku coraz więcej osób co sprawia, iż pozostają tylko nieliczni – elastyczni intelektualnie. Są zakłady produkcyjne w Japonii, w których na 100 pracowników przypada 80 robotów. Dla porównania średnia w Polsce to 36 robotów na 10 000 pracowników. Podsumowując ten panel można powiedzieć, że rewolucja 4.0 to ewolucyjna zmiana technologiczna, której efekt jest rewolucyjny.
KONTAKT
Partnerstwo: Anna Wojciechowska  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  tel: +48 530-306-046
Uczestnictwo: Olga Suchecka Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel: +48 516-188-118
Media: Michał Mazurczak Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  tel: +48 509-031-577
Patronaty: Klaudia Karasińska Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. tel: +48 570-105-464
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji. 
Napisane przez październik 06 2020
Relacje z XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego
Tegoroczna edycja Europejskiego Kongresu Gospodarczego odbyła się w formule hybrydowej - stacjonarnie i online. Wszystkie debaty były transmitowane przez internet. Liczba unikalnych użytkowników, którzy je obejrzeli w dniach 2-4 września 2020 r., przekroczyła 100 tys. generując 380 tys. wyświetleń kongresowych debat.
W trakcie XII Europejskiego Kongresu Gospodarczego szeroko poruszane były tematy związane z działalnością, planami i znaczeniem dla regionu Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii, która była Głównym Partnerem Instytucjonalnym EEC. 
Grono panelistów i gości tegorocznego Kongresu tworzyli nie tylko unijni komisarze, politycy i eksperci, ale przede wszystkim szeroka reprezentacja firm z Polski i Europy. To dla Państwa – dla inwestorów, przedsiębiorców, dla ludzi gospodarki – organizowaliśmy tę wyjątkową i niezwykle potrzebną nam wszystkim edycję Kongresu. Dziękujemy, że byliście z nami i zachęcamy do oglądania retransmisji wrześniowych sesji! 
Unia Europejska wobec nowych wyzwań. Next Generation UE – cele i narzędzia kompleksowej odbudowy gospodarki. Co zmienia pandemia? Priorytety unijnej polityki do roku 2024 – jak działać w realiach kryzysu? Warunki skutecznego wykorzystania nowego instrumentarium finansowego.
Green Deal. Europa kontynentem neutralnym dla klimatu do roku 2050. Zielony Ład jako aktualna strategia wzrostu. Cele i ambicje. Narzędzia i finansowanie. Korzyści i warunki powodzenia Gospodarka, która służy ludziom. Zatrudnienie, integracja, inwestycje. Społeczny aspekt gospodarki rynkowej
Europa w erze cyfrowego przyspieszenia. Cyfryzacja i infrastruktura telekomunikacyjna jako motor wzrostu
Pozycja Europy na świecie – rola odpowiedzialnego globalnego lidera. Atuty i słabości. Co możemy wspólnie – jako UE – osiągnąć?
KONTAKT W SPRAWIE AKREDYTACJI  Aneta Bulkowska Imago Public Relations 609 880 115 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
KONTAKT DLA MEDIÓW Marta Stach Imago Public Relations  32  608 29 85  609 808 119  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
Napisane przez październik 06 2020
Konferencja Prasowa, 2.10 20 na terenie Toru Wyścigów Konnych Służewiec.
Spotkanie rozpocznie się o godzinie 12:00 w budynku Trybuny Honorowej.
Proszę pamiętać o konieczności rejestracji i potwierdzenia przybycia redakcji na konferencję prasową. W tym celu prosimy o wypełnienie poniższego formularza do1.10.2020 godzina 11:00.
https://torsluzewiec.pl/konferencja-prasowa-wielka-warszawska-2020/
W załączeniu znajdziecie Państwo:
·       Ogólną zapowiedź wydarzenia – Wielka Warszawska 2020
·       Agendę spotkania
·       Artykuł pt. „Wielka Warszawska – królowa polskich gonitw”
Zachęcam także do obejrzenia filmu promującego Wielką Warszawską:
https://www.youtube.com/watch?v=NZ6FGeJm_vM&ab_channel=TorSluzewiec
Co roku Wielka Warszawska wzbudza zainteresowanie szerokiej publiczności. A już dziś poznamy ostateczną listę startową koni, które wezmą udział w tej prestiżowej gonitwie.
Zgodnie z wcześniejszą zapowiedzią, w załączniku  przesyłam listę koni, które pobiegną w Wielkiej Warszawskiej wraz z ich skróconym opisem. Do wiadomości dołączam również link ze zdjęciami uczestników najważniejszej gonitwy tego roku https://we.tl/t-bKCVf78Hz3(w przypadku ich wykorzystania, prosimy o podpis fot. Tor Wyścigów Konnych Służewiec. Wyjątkiem jest koń Nagano Gold – prosimy o podpis zdjęcia fot. Pavla Pechmanova)
Link do transmisji konferencji prasowej znajdziecie Państwo poniżej:
https://www.youtube.com/watch?v=Z3HHo0_pL6E
Posiadamy również pulę biletów przeznaczonych na konkursy. Chętne redakcje zapraszam do kontaktu w celu ustalenia szczegółów.
 
W razie jakichkolwiek pytań pozostaję do Państwa dyspozycji,
Annamaria Sobierajska Zespół Marketingu i Komunikacji Tor Wyścigów Konnych Służewiec Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Tel: 0 797 013 541
TOTALIZATOR SPORTOWY Sp. z o. o. Oddział Tor Wyścigów Konnych Służewiec w Warszawie 02 – 684 Warszawa, ul. Puławska 266, Tel. +48 22 543 95 00; Faks +48 22 847 50 26,e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; www.totalizator.pl; www.lotto.pl
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.
Napisane przez październik 06 2020
29 09 20  Konferencja Next Day 2020 - consumer of the future  ….
Trzy czołowe tytuły branżowe – „Media Marketing Polska",„Handel" oraz „Food Service" – połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Przedstawiane inspiracje będą skłaniać do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych. 
 
Zwiększaliśmy konsumpcję, a potem nastąpiło wielkie zatrzymanie… Kim będzie konsument po pandemii i jak się zmieni przez kolejne lata? Na co wyda pieniądze? Gdzie i jak będzie robić zakupy? Jak będzie spędzać czas? Jak będzie konsumować media? W jaki sposób należy dla niego stworzyć produkty i usługi oraz jak je dostarczyć? Gdzie i jak wpleść w działania biznesowe zarządzanie „koronawirusowym" i „pokoronawirusowym" lękiem?
 
Odpowiedzi na te pytania znajdziecie na najważniejszym wydarzeniu 2020 r., jakim będzie Next Day – Consumer of the Future, pierwszym multiformatowym wydarzeniu: w wersji live-online, video on demand, konsultingowej sesji Q&A z wybranymi prelegentami, serii podcastów oraz raportu pokazujących to, co działo się po wybuchu pandemii koronawirusa. Będziemy omawiać strategie pokoronawirusowe i pierwsze podsumowania tygodni, które zmieniły świat. W centrum uwagi znajdzie się konsument przyszłości.
 
Next Day to więcej niż konferencja   –   To wydarzenie, podczas którego prezentowane będą nowe metatrendy i kreatywne rozwiązania. To spotkanie inspiracyjne i wideoprodukcje merytoryczne, które skłaniać będą dzisiejsze firmy do myślenia o konsumencie przyszłości przez pryzmat nie tylko biznesu, ale także jego zmienionych przez pandemię potrzeb społecznych. 
 
Trzy czołowe tytuły branżowe –„Media Marketing Polska", „Handel" oraz „Food Service" – po raz pierwszy połączą swoje zasoby merytoryczne i wspólnie z najlepszymi ekspertami w swoich dziedzinach opowiedzą o tym, jak będą wyglądać świat i gospodarka w kolejnych latach z perspektywy konsumenta. Konsolidacja wiedzy eksperckiej z branż: media/marketing, retail/FMCG i HoReCa pozwoli na 360-stopniowe spojrzenie na konsumenta i jego potrzeby od strony produktowej, poprzez dystrybucję, komunikację, na konsumpcji i stylu życia kończąc.
 
Next Day to wydarzenie multikanałowe,  oferujące uczestnikom elastyczne kanały odbioru prezentowanych treści, takie jak: live-online, VoD, konsultingowa sesja Q&A, podcasty oraz raport, w którym znajdą się pokonferencyjne merytoryczne materiały poszerzone o treści redakcyjne, analizy, wywiady i komentarze. Uczestnicy konferencji, wykupując pełny dostęp, otrzymają ponad 10 godzin wysoce merytorycznych i zarazem inspiracyjnych wystąpień oraz dyskusji z udziałem liderów ze świata biznesu. 
 
KONTAKT DLA UCZESTNIKÓW Aleksandra Zarzyka <Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;   881 404 130
PARTNERSTWO/SPONSORING  Monika Łojek Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 728 364 676
Paweł Balcerek Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   602 674 030
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji. 
Napisane przez październik 06 2020
29.09 20     KANTAR   Jak kupujemy warzywa i owoce? – prezentacja wyników 
„Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców” – spotkanie prasowe  Kantar, ul. Piękna 24/26a
Poznaliśmy deklaracje konsumentów i percepcję popularnych miejsc zakupu. Widać, że pandemia zmienia procesy decyzyjnie i preferowane kanały dystrybucji. Wnioski z badań skonfrontujemy z doświadczeniami producentów. Kryteria wyboru konkretnych produktów poznamy na dwa sposoby – jako wnioski z badań Kantar oraz podczas specjalnie przygotowanych prezentacji: papryki, jabłek i wchodzącego w szczyt sezonu MiniKiwi.
Agenda: - Co jest ważne dla konsumentów podczas zakupów?   - Miejsca zakupu warzyw i owoców, ich wady i zalety 
- Konsument w czasach pandemii  - Eksperci: Urszula Krassowska, dyrektor zarządzający Public Division, Kantar Polska oraz Norbert Konarzewski, dyrektor biura Federacji Polskich Banków Żywności  - Prezentacja wyników monitoringu konsumpcji we wrześniu  Prezentacje najciekawszych odmian jabłek, papryki i mini-kiwi.
Kontakt:    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Kuba Antoszewski  PR Manager / Creative House  22 54 52 000  501 249 803  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Plac Konesera 9  03-736 Warszawa  www.kantar.com 
 
W ramach „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" poznaliśmy aktualne tendencje w procesie zakupu warzyw i owoców - jego etapy, ulubione miejsca, kryteria oceny warzyw i owoców oraz same zakupy, co ostatecznie kupujemy? Kluczowe wnioski w materiałach: Jak i gdzie kupujemy warzywa i owoce? oraz Konsumpcja warzyw i owoców we wrześniu 2020.
Zakupy są coraz częściej planowane, a konsumenci chcą kupować bezpośrednio od producenta. Ważne są: naturalność, polskość, przewidywalność smaku oraz znajomość ścieżki „od pola do półki".
Pozdrawiam,  Kuba Antoszewski  PR Manager / Creative House  22 54 52 000   501 249 803   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Plac Konesera 9  03-736 Warszawa   www.kantar.com
 
Zrzeszenie Producentów Papryki RP o nowym ministrze: często osoba z zewnątrz jest w stanie więcej zobaczyć niż my sami
- Nowy minister rolnictwa - po owocach go poznamy. A bardziej dokładnie po funkcjonowaniu rynków rolnych w Polsce w najbliższych latach. Trudne zadanie stoi przed osobą która chyba nie była nawet członkiem komisji rolnictwa, ale to nie powinno go przekreślać – mówi serwisowi sadyogrody.pl
 
Paweł Myziak, członek zarządu Zrzeszenia Producentów Papryki RP/ fot. sadyogrody 
Paweł Myziak zaznacza, że często jest tak, że osoba z zewnątrz jest w stanie więcej zobaczyć niż my sami. - Praca w ministerstwie jest procesem ciągłym, dlatego liczymy na dokończenie tematów, które już zostały rozpoczęte. Priorytetem powinna być organizacja rynków rolnych. Musimy powrócić do organizowania rolników w spółdzielnie, grupy producentów, organizacje producentów. Musimy pozwolić tym którzy już się zorganizowali na dalszy rozwój. Powinny powstać mechanizmy zachęcające do dalszego Rozwoju a nie utrudniające. Istnieje potrzeba znaczącego uproszczenia przepisów dotyczących organizowania się rolników oraz przepisów pozwalających na korzystanie ze środków na takie organizowanie się. Wśród rozdrobnionych gospodarstw najwyższy czas postawić na rozsądną współpracę a nie wyniszczająca konkurencję. Tylko zorganizowane formy rolników będą w stanie przetrwać na rynku europejskim w którym zapotrzebowanie na żywność będzie spadało w związku z zapaścią demograficzną – mówi Paweł Myziak.
- Kolejny ważny temat to ubezpieczenia rolnicze, umowy kontraktacyjne. To są tematy które powinny być kontynuowane - zaznacza.
- Wzrastająca produkcja rolna w Polsce wymaga rozwoju i znajdowania nowych kanałów dystrybucji i sprzedaży. Dlatego nowy minister wspólnie z rolnikami musi szukać nowy pomysłów i rozwiązań w tym zakresie. Jak widać z perspektywy czasu, nie wystarczy tylko produkować (to też z roku na rok staje się trudniejsze) ale tą produkcję trzeba jeszcze umieć zagospodarować i z zyskiem sprzedać – podkreśla. I dodaje, że zadania które czekają nowego ministra należy traktować raczej w formie poważnych wyzwań a nie zadań.
Więcej na www.sadyogrody.pl
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
 
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji. 
Napisane przez październik 06 2020
 
28-29 09 20   8 FinTech & InsurTech Digital Congress Sheraton 
Poznaj laureatów FinTech & InsurTech Digital Awards
 
FinTech & InsurTech Digital Congress  Nowa rzeczywistość ostatnich miesięcy z jaką przyszło nam wszystkim się zmierzyć dała początek nowej formule wydarzenia. Po raz pierwszy kongres zrealizowany zostanie w formie hybrydowej, która łączy tradycyjne spotkanie z aktywnością online na dedykowanej platformie. Dzięki temu zdołamy kontynuować ideę kongresu, zachowując bezpieczeństwo zgodne z obowiązującymi standardami. Wśród tematów wrześniowego wydarzenia znajdą się najistotniejsze treści dla  rozwoju rynku finansowego, biznesu ubezpieczeniowego i rozwoju polskiej gospodarki.
– FinTech & InsurTech Digital Congress jest kluczową pozycją na mapie branżowych eventów. To miejsce, gdzie pomysły i wiedza ludzi, którzy nie boją się wyzwań i potrafią wykorzystywać nowe technologie, przynoszą nam rewolucyjne projekty i rozwiązania. Dzięki takim osobom poznajemy potencjał jaki drzemie w branży finansowej i ubezpieczeniowej, a ich pomysły stają się naszą rzeczywistością.
– Podczas spotkania prezentowane będą aktualne trendy dotyczące m.in. szans i zagrożeń cyfrowego świata, zastosowania i wykorzystania technologii, sposobów transakcji, regulacji, telematyki czy tak ważnej dziś telemedycyny. Dostosowując się do potrzeb rynku te i inne zagadnienia zostaną poruszone podczas nadchodzącej edycji Kongresu.
– Myślą przewodnią, która będzie towarzyszyła tej edycji FinTech & InsurTech Digital Congress będzie Mindset change – mindset pivot. Wspólnie z naszymi ekspertami zastanowimy się nad zmianą myślenia w zarządzaniu firmą i przedefiniowaniem podejścia do  biznesu, tak aby dostosować się do zmieniających się potrzeb i transformującego się ekosystemu z korzyścią dla klienta i dla swoich firm. Zastanowimy się nad przyszłością sektora, nad tym w co warto inwestować i co będzie kołem zamachowym naszej gospodarki w czasach kryzysu. Jak zawsze w każdym biznesie najważniejszy jest konsument dlatego skupimy się na zjawisku klientocentryzmu. Nie zabraknie tematów dotyczących Open Bankingu, Open Data Economy oraz zagadnień z obszaru Fintech for retail & ecommerce czy technologii paymentowej. W tej edycji fintech wyłania nam się jako katalizator branż i element ekosystemu, jako elastyczne i innowacyjne podejście do konsumenta w retailu, czy ubezpieczeniach.        I stąd u nas nowy model zwany finsurtechem – więcej o tym na wydarzeniu!
– Drugi dzień wyłoni tematy związane z rozwojem telemedycyny i inspiracjami telemedycznymi, które odpowiadały na nasze potrzeby w czasie lockdownu. Porozmawiamy o akceleracji i finansowaniu potencjału nowych rozwiązań telemedycznych. Pojawią się ważne tematy dla agentów, których praca dzięki technologii może stać się łatwiejsza i szybsza. Czy to oznacza, że agenci stali się bardziej insurtechowi?
– Dynamiczna formuła wydarzenia umożliwia przedstawienie szerokiego spektrum poruszanych zagadnień. To 2 dni pełne wiedzy. Debaty, firechaty, use casy prezentujące praktyczne zastosowania nowoczesnych technologii w świecie finansów i ubezpieczeń, rozmowy z ekspertami i liderami w branżach.
Wydarzenie skierowane jest dla przedstawicieli sektora bankowego i ubezpieczeniowego, fintechów, insurtechów, firm pożyczkowych, kancelarii prawnych, inwestorów, firm technologicznych, IT, startupów oraz przedstawicieli administracji państwowej i firm doradczych.
– Kongresy są realizowane w ramach działalności firmy MMC Polska, organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm. W dobie ostatnich wydarzeń spotkanie organizowane w formule hybrydowej jest bezpieczną i wygodną formą zdobycia wiedzy!  www.fintechdigitalcongress.pl 
– MEDIA  Sylwia Zielińska Project Manager  Marketing Department Event Planning & Logistics Department  535 800 929  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Do zobaczenia na kolejnej edycji wiosną 2021.  W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu.: Magdalena Ratajczyk Senior Business Advisor Business Advisory Department  575 300 528 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Kongres jest realizowany w ramach działalności MMC Polska organizującej prestiżowe kongresy, konferencje, warsztaty i szkolenia biznesowe dedykowane specjalistom, kadrze menadżerskiej oraz zarządom firm.
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
Napisane przez październik 04 2020

22 09 20 g.11.00 Konferencja 42. edycji PZU ORLEN Maratonu Warszawskiego w budynku The Tides, ul. Wioślarska 8

Szanowni Państwo już 26 i 27 września pobiegnie 42. PZU ORLEN Maraton Warszawski, organizowany nieprzerwanie od 1979 roku! Z tej okazji mamy przyjemność zaprosić Państwa na konferencję, na której będą mogli Państwo poznać szczegóły tego sportowego święta. RSVP: prosimy o potwierdzenie obecności do 21 września na Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Partnerem konferencji jest The Tides Events. Z wyrazami szacunku, Fundacja „Maraton Warszawski" Jarosław Zakrzewski ACCOUNT MANAGER ul. Belgradzka 8 lok. 01 22 858 74 58 wew. 68 fax: 22 858 74 58 wew. 35 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. www.partnersi.com.pl Na wszystkie wiadomości odpowiem po powrocie. W sprawach pilnych proszę kontaktować się z Pawłem Czermakiem pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 22) 858-74-58 wew 40.

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Informacja ....

Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE

Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.

Oferta Patronatu Medialnego;

Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostając z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam ;

Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko

Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 784 462 444

PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk

Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska

Kontakt dla mediów ; Anna Abbas

W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.

Dział: Konferencje Napisane przez wrzesień 26 2020

16 09 20 10.00 Śniadanie prasowe French Touch w Business Center Club   Plac Żelaznej Bramy 10 w Warszawie.

Sylwia Sasal rzecznik prasowy French Touch Sylwia Sasal Owner at Sasal Public Relations 666 813 039 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Francja ponownie zawita do Polski

Zakrojona na szeroką skalę promocja francuskiej kultury i sztuki, połączona z promocją najlepszych francuskich produktów. Tak w skrócie możemy opisać akcję French Touch, która po raz 6. rozpoczyna się w Polsce.

W lipcu rozpoczyna się pierwszy etap kampanii French Touch, której celem jest zachęcenie Polaków do odkrywania Francji. - To wyjątkowy i trudny dla nas wszystkich czas. Z utęsknieniem czekamy na zniesienie kolejnych ograniczeń i powrót do normalnej rzeczywistości. Dlatego bardziej niż kiedykolwiek mamy ochotę na spotkania przy kawie, wspólne biesiadowanie, wyjście do kina czy teatru – mówi Sylwia Sasal, rzecznik prasowy akcji French Touch. - Mam nadzieję, że dostarczymy Wam wielu wspaniałych przeżyć i pozytywnych emocji, pobudzimy Wasze pragnienia do odkrywania francuskiej kuchni, filmu, muzyki, sztuki i francuskich produktów. Zabierzemy Was w piękną podróż, abyście mogli poczuć i posmakować Francji w Polsce - dodaje Sylwia Sasal.

Organizatorem akcji French Touch jest agencja Cryptone, wspierana w działaniach przez Ambasadę Francji w Polsce oraz Instytut Francuski. W tegorocznym wydarzeniu bierze udział ponad 60 partnerów. Organizatorzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową obejmującą 6500 punktów sprzedaży. Od 17 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty w promocyjnych cenach i skorzystać z wyjątkowych usług. Dostęp do atrakcyjnych ofert przygotowanych w ramach akcji jest możliwy dzięki mobilnej aplikacji French Touch do ściągnięcia bezpłatnie w App Store i Google Play. Akcja handlowa będzie promowana poprzez kampanię outdoorową, email marketing, kampanię social media oraz magazyn La Belle Vie, który będzie do dostępny bezpłatnie w październiku w Relay, Inmedio, Aelia Duty Free oraz w wersji cyfrowej na stronie https://www.frenchtouchlabellevie.pl/

Jak co roku w ramach akcji French Touch odbędzie się uroczyste Show French Touch w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Organizatorzy donoszą, że wydarzenie odbędzie się w planowanym terminie, czyli 17 października o 19.30. - Głównym tematem tegorocznego show jest „Paris by night”, co oznacza, że zabierzemy widzów w niezwykłą podróż do Paryża, podczas której obejrzą prawdziwy spektakl muzyki, mody i tańca - dodaje Sylwia Sasal. Szczegóły już wkrótce!

Kontakt dla mediów: Sylwia Sasal, rzecznik prasowy French Touch Mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Tel: +48 666 813 039

Dział: Konferencje Napisane przez wrzesień 26 2020

16-17 09 20 Konferencja PGE Narodowy SEMAFOR 2020.…

Czy wiesz, że dzięki badaniom możesz kształtować potrzeby biznesowe swoich klientów?

Programy badawcze realizowane przez IDG to narzędzia marketingowe pozwalające realizować różnorodne cele. Rynek rozwiązań technologicznych podlega szybkim zmianom, wciąż pojawiają się nowe usługi i produkty. Nadążanie za zmianami stanowi coraz większe wyzwanie zarówno dla konsumentów, jak i dostawców rozwiązań. Dlatego kontakt z użytkownikami, rozpoznanie sytuacji, w jakiej znajduje się rynek, oraz zrozumienie potrzeb potencjalnych klientów jest tak ważne.

Jak mogą Ci pomóc nasze badania?

Mamy dla Ciebie kilka rodzajów badań, dzięki którym:

  • lepiej poznasz potencjalnych klientów - ich wyzwania, potrzeby i plany - i wpłyniesz na ich decyzje zakupowe

  • zbudujesz swój wizerunek eksperta na rynku IT poprzez wartościowe treści

  • zadbasz o swój employer branding, dzięki czemu pracownicy IT zaczną do Ciebie lgnąć - zamiast od Ciebie uciekać

  • wygenerujesz wartościowe leady

Szanowni Państwo! W związku z otrzymanym potwierdzeniem Państwa udziału, uprzejmie przypominamy, że 16-17 września (środa, czwartek) odbędzie się konferencja SEMAFOR 2020.
Serdecznie zapraszamy na PGE Narodowy, przy al. Ks. Józefa Poniatowskiego 1 w Warszawie.
W załączniku znajdą Państwo informację odnośnie lokalizacji wydarzenia.
Rejestracja rozpocznie się o godzinie 8:00, a o 8:50 pierwsze prelekcje. Prosimy o punktualne przybycie. Agenda znajduje się na stronie:https://www.computerworld.pl/konferencja/semafor#program
Mamy nadzieję, że będzie to czas inspiracji i wymiany doświadczeń w ciekawym gronie.
Pozostajemy do dyspozycji,
Program konferencji: Filip Walicki, 662 287 904 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Organizacja: Piotr Fergin, 533 358 952 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Strona 1 z 2
Reklama 1
Category Name

Lorem ipsum dolor elit sit amet, consectetuer adipiscing proin sed odio.

Kontakt z redakcją

Follow us on Twitter
Like us on Facebook
Join us on Google+
Reklama 2
Reklama 3
Expo

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.