Inne 15
23.09.2020 Przeciwdziałanie marnotrawstwu jest misją Carrefour i silnie wpisuje się w strategię firmy.
Sieć z okazji Dnia Walki z Marnowaniem Jedzenia włączyła się akcję Too Good To Go, “Marnowanie 1/3 nie ma sensu!”. Koncept oparty jest na przekazywaniu informacji o dostępności w pełni wartościowych produktów, z krótkim terminem przydatności, do aplikacji Too Good To Go. Dzięki czemu klienci mają szansę kupić produkty taniej, a co najważniejsze włączyć się do realizacji eko-misji. W październiku w akcji bierze udział 12 sklepów w Warszawie i Krakowie. Docelowo akcją będą objęte wszystkie sklepy w całej Polsce. Uczestniczy w niej szereg znamienitych międzynarodowych partnerów.
Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia został ustanowiony przez ONZ i jest obchodzony po raz pierwszy dziś, 29 września. Ma na celu zwiększenie świadomości klimatycznych konsekwencji wynikających z marnowania jedzenia. Aplikacja Too Good To Go oraz jej partnerzy pragną dać dobitny dowód na to, że marnowanie po prostu nie ma sensu! Tego dnia 1/3 znanych logotypów największych marek na świecie, jak: Bank Żywności, BP, Carrefour, MAKRO, Natura Cold Press, North Fish, Pizza Hut, Starbucks i lokalnych restauratorów… zniknie.
Pomysł z zasłonięciem 1/3 logo w naszym odczuciu jest najlepszą formą, która podkreśli skalę problemu, z jaką się mierzymy. Nic tak nie działa na naszą percepcję, jak zobrazowanie tego, o czym mówimy. Takim działaniem chcemy zwrócić uwagę, że marnowanie 1/3 nie ma sensu. Poprzez edukację społeczeństwa i zwiększenie świadomości problemu możemy dołożyć małą cegiełkę i sprawić, że każdego dnia coraz więcej z nas będzie działać w duchu „zero food waste”. Wierzymy, że metodą małych kroków osiągniemy cel ustanowiony przez ONZ i ograniczymy ilość marnowanego jedzenia oraz emisję gazów cieplarnianych -Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce.
https://media.carrefour.pl/zalacznik/1706254
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
Informacja ....
Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 78 44 62 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ; Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.
21 09 20 Airberlin łączy Polskę z Chicago: nowe połączenie przez Berlin ...
Airberlin po raz pierwszy wystartowała z Berlina do Chicago stając się pierwszą linią lotniczą oferującą bezpośrednie połączenie między niemiecką stolicą i miastem nad jeziorem Michigan. Pasażerowie z Polski są teraz połączeni z trzecim największym miastem w Stanach Zjednoczonych. Oprócz Fort Meyers, Los Angeles, Miami i Nowego Jorku, Chicago jest piątą amerykańską destynacją, do której airberlin lata z Niemiec bezpośrednio. Ta nowa destynacja była drugim lotem inauguracyjnym jaki odbył się w ostatnią sobotę. Także samolot z Berlina do Warszawy wystartował po raz pierwszy.
Wolfgang Prock-Schauer, CEO airberlin, wygłosił następujące oświadczenie z okazji inauguracyjnego lotu: „Wprowadzenie nowego połączenia między Berlinem a Chicago jest zgodne z naszą strategią sieciową na 2013 rok. Dzięki temu bezpośredniemu połączeniu nie tylko wzmacniamy nasz hub w Berlinie, ale jednocześnie dalej rozbudowujemy nasza obecność w USA, które są strategicznie ważnym rynkiem wzrostu dla airberlin. Środkowy Wschód to znaczący ośrodek gospodarczy i przemysłowy, a Chicago to centrum handlu i logistyki Stanów Zjednoczonych. Tym samym, to nowe połączenie umożliwia nam dalszą maksymalizację synergii z naszym partnerem z sojuszu oneworld®, liniami American Airlines. Od dzisiaj rozszerzamy istniejące porozumienie codeshare z American Airlines o 41 dalszych połączeń z Chicago.”
Hartmut Mehdorn, Prezes Zarządu spółki Flughafen Berlin Brandenburg GmbH: „nowe długodystansowe połączenie airberlin do Chicago dodatkowo zwiększa atrakcyjność Berlina-Brandenburg jako centrum lotniczego. Pasażerowie mogą teraz latać z lotniska Tegel do czterech miast w Stanach Zjednoczonych: Chicago, Los Angeles, Miami i Nowego Jorku. Jestem bardzo zadowolony, że airberlin dalej rozwija swój hub w Berlinie.”
airberlin lata na nowej trasie do Chicago w poniedziałki, czwartki i soboty samolotem Airbus A330-200. Od 1 maja, druga co do wielkości linia lotnicza w Niemczech będzie dodatkowo latała w każdą środę i niedzielę, zwiększając liczbę tygodniowych lotów z trzech do pięciu. Dzięki optymalnym czasom wylotów z Berlina, lot łączony do Chicago przez Berlin jest szczególnie atrakcyjny dla podróżnych z Polski. airberlin oferuje obecnie do trzech lotów dziennie z Warszawy i Krakowa do Berlina oraz do dwóch lotów dziennie z Gdańska do niemieckiej stolicy. W Stanach Zjednoczonych, dzięki rozszerzonej umowie codeshare z American Airlines, partnerskimi liniami z sojuszyoneworld, airberlin oferuje swoim pasażerom liczne połączenia ze swoich północnoamerykańskich destynacji do prawie każdego regionu USA, w tym do takich miast jak Minneapolis, Nowy Orlean i Seattle.
Bilety rezerwować można w Internecie na stronie airberlin.com, w Centrum Obsługi pod bezpłatnym numerem telefonu 00800 49 11 386, a także w biurach podróży.
airberlin to jedna z czołowych linii lotniczych w Europie, oferująca połączenia ze 150 lotniskami w 40 krajach. Ta druga co do wielkości linia lotnicza w Niemczech przewiozła w 2012 r. ponad 33 mln pasażerów. Dzięki strategicznemu partnerstwu z linią Etihad Airways posiadającą 29,21% udziałów w airberlin i członkostwu w ogólnoświatowym sojuszu lotniczym oneworld® airberlin dysponuje globalną siecią połączeń. Wyróżniona nagrodami za obsługę linia airberlin oferuje wraz z 14 innymi liniami lotniczymi loty o wspólnych numerach do destynacji na całym świecie. Flota airberlin o średniej wieku wynoszącej pięć lat jest jedną z najmłodszych flot w Europie.
Kontakt dla prasy:
airberlin Flughafen Berlin Brandenburg GmbH
Biuro prasowe Biuro prasowe
Janina Zitz Ralf Kunkel
Tel.: +49 30 3434 1500 Tel.: +49 30 6091 70100
Faks: +49 30 3434 1509 Faks: +49 30 6091 70070
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; www.berlin-airport.de
www.facebook.com/airberlin www.facebook.com/berlinairport
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Informacja ....
Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 78 44 62 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ; Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.
4 09 20 Świętuj z Wedlem Dzień Czekolady i 80. urodziny pianek Ptasie Mleczko
Już w najbliższą niedzielę 4 września będziemy obchodzić Międzynarodowy Dzień Czekolady, a także 80. urodziny kultowych pianek Ptasie Mleczko®. Z tej okazji marka E.Wedel zaprasza mieszkańców Warszawy do wspólnego świętowania. Na wszystkich uczestników czeka szereg atrakcji, m.in. skok w olbrzymie pudełko pianek Ptasie Mleczko®, fontanna czekoladowa, mnóstwo konkursów, a także… największa pianka w historii i wiele innych, niebiańskich niespodzianek. Warto przyjść i świętować ten dzień razem z nami! www.wedel.pl
Dzień Czekolady w 2016 roku obchodzimy pod patronatem 80. urodzin kultowych pianek, dlatego też marka E.Wedel przygotowała w Warszawie oraz dwóch innych miastach specjalne strefy, a w nich szereg niebiańskich atrakcji – świętowanie rozpoczynamy w tę niedzielę 4 września od godz. 11.00. Na Placu Defilad przed Pałacem Kultury i Nauki goście będą mogli podziwiać panoramę miasta z ogromnej karuzeli i poczuć się jak w niebie. Mieszkańcy Warszawy będą się dzielić swoimi wrażeniami z uczestnikami wydarzeń we Wrocławiu i Krakowie, dzięki multimedialnym telebimom.
W warszawskiej, czekoladowej strefie będzie można też skoczyć do olbrzymiego pudełka pianek Ptasie Mleczko® oraz poszybować w górę, skacząc na trampolinie. Każdy będzie mógł sprawdzić jak smakuje pianka jeszcze nieoblana czekoladą i zanurzyć ją w fontannie czekoladowej. Będą również cukiernicy z Pracowni Rarytasów E.Wedel, z którymi będzie można porozmawiać i zapytać o słodkie tajemnice sztuki czekoladowej. O godzinie 18.00 wielki finał tegorocznego Dnia Czekolady, czyli największa pianka Ptasie Mleczko® w historii, przygotowana pod czujnym okiem Maestro Czekolady E.Wedel Janusza Profusa, której wszyscy będziemy mogli skosztować. Nie zabraknie konkursów i pysznych nagród. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.
Gdzie: Plac Defilad przed Pałacem Kultury i Nauki Start: 11:00 Wielki finał: 18:00 Wstęp wolny
Marka E.Wedel już po raz czwarty świętuje Międzynarodowy Dzień Czekolady, tym razem pod patronatem pianek Ptasie Mleczko®, które obchodzą w 2016 roku 80. urodziny. W 2012 roku przy rondzie De Gaulle'a w Warszawie stanęła czekoladowa palma, w 2014 roku na przeciwko Pałacu Kultury i Nauki pojawiła się jego karmelowa replika, w kolejnym zaś – w Warszawie, Poznaniu i Krakowie bohaterami święta były czekoladowe rzeźby, symbole miast: warszawska Syrenka, Smok Wawelski oraz poznańskie Koziołki. Wszystkie rzeźby zostały przygotowane w Pracowni Rarytasów E.Wedel.
ŚWIĘTUJ RAZEM Z NAMI! E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, która od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle
i batony. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.
Dodatkowych informacji udziela: Magdalena Ciesielska 24/7 Communication Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 508 617 845