Friday, October 30, 2020

Inne 15

Napisane przez październik 02 2020

23.09.2020 Przeciwdziałanie marnotrawstwu jest misją Carrefour i silnie wpisuje się w strategię firmy.

Sieć z okazji Dnia Walki  z Marnowaniem Jedzenia włączyła się akcję Too Good To Go, “Marnowanie 1/3 nie ma sensu!”. Koncept oparty jest na przekazywaniu informacji o dostępności w pełni wartościowych produktów, z krótkim terminem przydatności, do aplikacji Too Good To Go. Dzięki czemu klienci mają szansę kupić produkty taniej, a co najważniejsze włączyć się do realizacji eko-misji. W październiku w akcji bierze udział 12 sklepów w Warszawie i Krakowie. Docelowo akcją będą objęte wszystkie sklepy w całej Polsce. Uczestniczy w niej szereg znamienitych międzynarodowych partnerów.

Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia został ustanowiony przez ONZ i jest obchodzony po raz pierwszy dziś, 29 września. Ma na celu zwiększenie świadomości klimatycznych konsekwencji wynikających z marnowania jedzenia. Aplikacja Too Good To Go oraz jej partnerzy pragną dać dobitny dowód na to, że marnowanie po prostu nie ma sensu! Tego dnia 1/3 znanych logotypów największych marek na świecie, jak: Bank Żywności, BP, Carrefour, MAKRO, Natura Cold Press, North Fish, Pizza Hut, Starbucks i lokalnych restauratorów… zniknie.

Pomysł z zasłonięciem 1/3 logo w naszym odczuciu jest najlepszą formą, która podkreśli skalę problemu, z jaką się mierzymy. Nic tak nie działa na naszą percepcję, jak zobrazowanie tego, o czym mówimy. Takim działaniem chcemy zwrócić uwagę, że marnowanie 1/3 nie ma sensu. Poprzez edukację społeczeństwa i zwiększenie świadomości problemu możemy dołożyć małą cegiełkę i sprawić, że każdego dnia coraz więcej z nas będzie działać w duchu „zero food waste”. Wierzymy, że metodą małych kroków osiągniemy cel ustanowiony przez ONZ i ograniczymy ilość marnowanego jedzenia oraz emisję gazów cieplarnianych -Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce.

www.media.carrefour.pl/pr/z-okazji-dnia-walki-z-marnowaniem-jedzenia-carrefour-polska-uczestniczy-w-akcji-too-good-to-go-marnowanie-1-3-nie-ma-sensu/574466

https://media.carrefour.pl/zalacznik/1706254

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Informacja ....

Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE

Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.

Oferta Patronatu Medialnego;

Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostając z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam ;

Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko

Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 78 44 62 444

PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk

Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska

Kontakt dla mediów ; Anna Abbas

W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.

Napisane przez październik 02 2020
22 09 20  Austria - wina austriackie
Pierwsze ślady uprawy winorośli w Austrii datowane są na lata około 700 p.n.e., jednakże systematyczna uprawa wina związana jest z przybyciem legionów Rzymskich na terytorium dzisiejszej Austrii. W roku 92 n.e. cesarz Domitian wydał edykt zakazujący uprawy winorośli na północ od Alp w celu ochrony Rzymskich upraw. W związku z problemami logistycznymi w zaopatrzeniu legionów edyktem cesarza Marcusa Aureliusa Probusa (lata 276-282 n.e.) zakaz powyższy został zniesiony. Najbardziej znanym miejscem, w którym znalezione zostały ślady kultury Rzymskiej jest Carnuntum (obóz wojskowy nad Dunajem stanowiący punkt obronny na granicy północnej). Prawdziwy rozkwit kultury winiarskiej rozpoczął się wraz z przeniesieniem stolicy cesarstwa Niemiecko-Rzymskiego do Wiednia i obraniem przez cesarza Heinricha II tego miasta za swoją rezydencję. Na przełomie dziejów Habsburgowie udanieeksportowali szczepy winorośli na całe terytorium cesarskie. Po rozpadzie monarchii Habsburskiej, swego czasu największego producenta wina na świecie, powierzchnia upraw w nowo utworzonym państwie Austriackim bardzo mocno się skurczyła w skutek kryzysu gospodarczego. Po zakończeniu II. wojny światowej nastąpił powolny rozwój jakościowy win Austriackich, który zaowocował w scharakteryzowaniu typowych dla tego regionu apelacji - Districtus Austriae Controllatus (DAC)
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  78 44 62 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji. 
Napisane przez październik 02 2020

21 09 20 Airberlin łączy Polskę z Chicago: nowe połączenie przez Berlin ...

Airberlin po raz pierwszy wystartowała z Berlina do Chicago stając się pierwszą linią lotniczą oferującą bezpośrednie połączenie między niemiecką stolicą i miastem nad jeziorem Michigan. Pasażerowie z Polski są teraz połączeni z trzecim największym miastem w Stanach Zjednoczonych. Oprócz Fort Meyers, Los Angeles, Miami i Nowego Jorku, Chicago jest piątą amerykańską destynacją, do której airberlin lata z Niemiec bezpośrednio. Ta nowa destynacja była drugim lotem inauguracyjnym jaki odbył się w ostatnią sobotę. Także samolot z Berlina do Warszawy wystartował po raz pierwszy. 

 Wolfgang Prock-Schauer, CEO airberlin, wygłosił następujące oświadczenie z okazji inauguracyjnego lotu: „Wprowadzenie nowego połączenia między Berlinem a Chicago jest zgodne z naszą strategią sieciową na 2013 rok. Dzięki temu bezpośredniemu połączeniu nie tylko wzmacniamy nasz hub w Berlinie, ale jednocześnie dalej rozbudowujemy nasza obecność w USA, które są strategicznie ważnym rynkiem wzrostu dla airberlin. Środkowy Wschód to znaczący ośrodek gospodarczy i przemysłowy, a Chicago to centrum handlu i logistyki Stanów Zjednoczonych. Tym samym, to nowe połączenie umożliwia nam dalszą maksymalizację synergii z naszym partnerem z sojuszu oneworld®, liniami American Airlines. Od dzisiaj rozszerzamy istniejące porozumienie codeshare z American Airlines o 41 dalszych połączeń z Chicago.”

 Hartmut Mehdorn, Prezes Zarządu spółki Flughafen Berlin Brandenburg GmbH: „nowe długodystansowe połączenie airberlin do Chicago dodatkowo zwiększa atrakcyjność Berlina-Brandenburg jako centrum lotniczego. Pasażerowie mogą teraz latać z lotniska Tegel do czterech miast w Stanach Zjednoczonych: Chicago, Los Angeles, Miami i Nowego Jorku. Jestem bardzo zadowolony, że airberlin dalej rozwija swój hub w Berlinie.”

 airberlin lata na nowej trasie do Chicago w poniedziałki, czwartki i soboty samolotem Airbus A330-200. Od 1 maja, druga co do wielkości linia lotnicza w Niemczech będzie dodatkowo latała w każdą środę i niedzielę, zwiększając liczbę tygodniowych lotów z trzech do pięciu. Dzięki optymalnym czasom wylotów z Berlina, lot łączony do Chicago przez Berlin jest szczególnie atrakcyjny dla podróżnych z Polski. airberlin oferuje obecnie do trzech lotów dziennie z Warszawy i Krakowa do Berlina oraz do dwóch lotów dziennie z Gdańska do niemieckiej stolicy. W Stanach Zjednoczonych, dzięki rozszerzonej umowie codeshare z American Airlines, partnerskimi liniami z sojuszyoneworld, airberlin oferuje swoim pasażerom liczne połączenia ze swoich północnoamerykańskich destynacji do prawie każdego regionu USA, w tym do takich miast jak Minneapolis, Nowy Orlean i Seattle.

 Bilety rezerwować można w Internecie na stronie airberlin.com, w Centrum Obsługi pod bezpłatnym numerem telefonu 00800 49 11 386, a także w biurach podróży.

 airberlin to jedna z czołowych linii lotniczych w Europie, oferująca połączenia ze 150 lotniskami w 40 krajach. Ta druga co do wielkości linia lotnicza w Niemczech przewiozła w 2012 r. ponad 33 mln pasażerów. Dzięki strategicznemu partnerstwu z linią Etihad Airways posiadającą 29,21% udziałów w airberlin i członkostwu w ogólnoświatowym sojuszu lotniczym oneworld® airberlin dysponuje globalną siecią połączeń. Wyróżniona nagrodami za obsługę linia airberlin oferuje wraz z 14 innymi liniami lotniczymi loty o wspólnych numerach do destynacji na całym świecie. Flota airberlin o średniej wieku wynoszącej pięć lat jest jedną z najmłodszych flot w Europie.

Kontakt dla prasy:

airberlin                                                Flughafen Berlin Brandenburg GmbH

Biuro prasowe                                       Biuro prasowe

Janina Zitz                                           Ralf Kunkel                                                  

Tel.:   +49 30 3434 1500                      Tel.:   +49 30 6091 70100

Faks: +49 30 3434 1509                       Faks: +49 30 6091 70070

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;        www.berlin-airport.de

www.facebook.com/airberlin                 www.facebook.com/berlinairport

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Informacja ....

Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE

Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.

Oferta Patronatu Medialnego;

Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostając z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam ;

Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko

Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 78 44 62 444

PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk

Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska

Kontakt dla mediów ; Anna Abbas

W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.

Napisane przez październik 02 2020
 
20 09 2020  TV5 MONDE oferuje bogatą gamę filmów z napisami …...
 
TV5Monde oferuje bogatą gamę filmów z napisami, relacje ze światowych imprez sportowych takich jak Tour de France, Top14 w rugby, filmy dokumentalne, programy dla młodzieży, programy kulinarne i design, teleturnieje, magazyny, talk shows oraz rzetelne serwisy informacyjne, frankofońskie i międzynarodowe.
Różnorodność programów zapewniają kanały partnerskie (France 2, France 3, France 4, France 5, France Ô, Arte France, RTBF, RTS, Radio-Canada, Télé Québec i TV5 Quebec Kanada), zakupy filmów i seriali.
TV5Monde produkuje również własne programy: «Wiadomości» oraz «64’ świat w języku francuskim», najczęściej oglądany francuski program informacyjny nadawany od października 2013 roku.
Własną produkcją jest także magazyn «300 milionów krytyków» istniejący od września 2014 roku, w którym Guillaume Durand wraz z wybitnymi francuskojęzycznymi dziennikarzami omawia najważniejsze wydarzenia ze świata kultury.
TV5Monde dociera do 291 milionów gospodarstw domowych na całym świecie, w 198 krajach. Posiada zlokalizowane terytorialne sygnały i gromadzi co tydzień średnio prawie 55 milionów widzów (skumulowana oglądalność tygodniowa).
TV5Monde od 20 lat rozwija bezpłatne, interaktywne narzędzie multimedialne do nauki i nauczania języka francuskiego na bazie swoich programów oraz własnych treści online.
Setki tysięcy nauczycieli języka francuskiego wykorzystuje w klasach językowych materiały dydaktyczne opracowane przez TV5Monde (apprendre.tv5monde.com i enseigner.tv5monde.com).
frenchtouchlabellevie.pl
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora ;
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
Napisane przez wrzesień 26 2020

4 09 20 Świętuj z Wedlem Dzień Czekolady i 80. urodziny pianek Ptasie Mleczko

Już w najbliższą niedzielę 4 września będziemy obchodzić Międzynarodowy Dzień Czekolady, a także 80. urodziny kultowych pianek Ptasie Mleczko®. Z tej okazji marka E.Wedel zaprasza mieszkańców Warszawy do wspólnego świętowania. Na wszystkich uczestników czeka szereg atrakcji, m.in. skok w olbrzymie pudełko pianek Ptasie Mleczko®, fontanna czekoladowa, mnóstwo konkursów, a także… największa pianka w historii i wiele innych, niebiańskich niespodzianek. Warto przyjść i świętować ten dzień razem z nami! www.wedel.pl

Dzień Czekolady w 2016 roku obchodzimy pod patronatem 80. urodzin kultowych pianek, dlatego też marka E.Wedel przygotowała w Warszawie oraz dwóch innych miastach specjalne strefy, a w nich szereg niebiańskich atrakcji – świętowanie rozpoczynamy w tę niedzielę 4 września od godz. 11.00. Na Placu Defilad przed Pałacem Kultury i Nauki goście będą mogli podziwiać panoramę miasta z ogromnej karuzeli i poczuć się jak w niebie. Mieszkańcy Warszawy będą się dzielić swoimi wrażeniami z uczestnikami wydarzeń we Wrocławiu i Krakowie, dzięki multimedialnym telebimom.

W warszawskiej, czekoladowej strefie będzie można też skoczyć do olbrzymiego pudełka pianek Ptasie Mleczko® oraz poszybować w górę, skacząc na trampolinie. Każdy będzie mógł sprawdzić jak smakuje pianka jeszcze nieoblana czekoladą i zanurzyć ją w fontannie czekoladowej. Będą również cukiernicy z Pracowni Rarytasów E.Wedel, z którymi będzie można porozmawiać i zapytać o słodkie tajemnice sztuki czekoladowej. O godzinie 18.00 wielki finał tegorocznego Dnia Czekolady, czyli największa pianka Ptasie Mleczko® w historii, przygotowana pod czujnym okiem Maestro Czekolady E.Wedel Janusza Profusa, której wszyscy będziemy mogli skosztować. Nie zabraknie konkursów i pysznych nagród. Wstęp na wydarzenie jest bezpłatny.

Gdzie: Plac Defilad przed Pałacem Kultury i Nauki Start: 11:00 Wielki finał: 18:00 Wstęp wolny

Marka E.Wedel już po raz czwarty świętuje Międzynarodowy Dzień Czekolady, tym razem pod patronatem pianek Ptasie Mleczko®, które obchodzą w 2016 roku 80. urodziny. W 2012 roku przy rondzie De Gaulle'a w Warszawie stanęła czekoladowa palma, w 2014 roku na przeciwko Pałacu Kultury i Nauki pojawiła się jego karmelowa replika, w kolejnym zaś – w Warszawie, Poznaniu i Krakowie bohaterami święta były czekoladowe rzeźby, symbole miast: warszawska Syrenka, Smok Wawelski oraz poznańskie Koziołki. Wszystkie rzeźby zostały przygotowane w Pracowni Rarytasów E.Wedel.

ŚWIĘTUJ RAZEM Z NAMI!     E.Wedel to najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce, która od ponad 160 lat dostarcza swoim konsumentom radość i przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku najlepszej jakości czekolady. W portfolio marki znajdują się m.in. takie słodycze, jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle 

i batony. Od września 2010 roku, Wedel jest częścią japońskiej Grupy LOTTE, która jest międzynarodowym koncernem, założonym w 1948 roku. Obecnie Grupa działa w różnych dziedzinach biznesu, włączając w to sektor spożywczy, słodyczy, handlu, podróży i turystyki, chemiczny, rynek budowlany oraz finansowy.

Dodatkowych informacji udziela: Magdalena Ciesielska 24/7 Communication Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 508 617 845

Strona 1 z 2
Reklama 1
Category Name

Lorem ipsum dolor elit sit amet, consectetuer adipiscing proin sed odio.

Kontakt z redakcją

Follow us on Twitter
Like us on Facebook
Join us on Google+
Reklama 2
Reklama 3
Expo

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.