Sunday, February 5, 2023

Inne 18

Napisane przez październik 13 2022

Najlepszy Produkt 2022 Wybór Konsumentów

Szanowni Państwo, Tylko do 10 października przyjmujemy zgłoszenia do 12. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego

„Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów "które zrealizuje instytut badawczy GFK.

Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do zgłaszania swoich nowości produktowych oraz produktów, które uległy zmianie/modyfikacji (spożywczych, kosmetycznych oraz chemii gospodarczej) a także sieci handlowe do zgłaszania swoich marek własnych i ich nowości produktowych wprowadzonych na rynek między 1 września 2021 a 30 września 2022 roku.

WYBORU DOKONAJĄ KONSUMENCI!

Reprezentatywna próba 1000 respondentów, która: 

jest w wieku 18-65 lat,  
✅ decyduje lub istotnie współdecyduje o zakupach do swojego gospodarstwa domowego,  
✅ używa objętych badaniem kategorii produktowych. 

CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W BADANIU?

Poznasz potencjał swoich nowości i wykorzystasz wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu!
✅ Zebrane dane pozwolą uzyskać informacje dotyczące walorów produktów oraz skuteczności ich dystrybucji i reklamy
✅ Laureaci będą mieli szansę uzyskać ceniony przez konsumentów i detalistów znak towarowy „Najlepszy Produkt 2023 – Wybór Konsumentów"
✅ Laureaci badania otrzymają od Wydawnictwa Gospodarczego silne wsparcie marketingowe. 

WIĘCEJ INFORMACJI: www.najlepszyprodukt.com.pl

Zapraszamy do kontaktu!

Bożena GRACZYK Senior sales manager Tel. +48 519 042 669 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Kiełbasa Project manager Tel. +48 730 014 502 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora     Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Napisane przez październik 07 2022

Już po raz XX  odbyły się Zawody Wędkarskie Aktorów im. Mariana Łącza. Podobnie jak w ubiegłym roku gospodarzem imprezy było "Rancho pod Bocianem" w Przypkach koło Tarczyna, a organizatorką Gabriela z „Klanu” czyli znana i lubiana aktorka Laura Łącz, córka patrona imprezy.

Zawodnicy dopisali jak zawsze , tym bardziej, chętnie spotkali się z kolegami z branży. Impreza odbyła się we wspaniałych okolicznościach przyrody , a Laura Łącz zadbała o bezpieczeństwo , w czym pomogła jej firma SI-Tech Pawła Supryna , dostarczając dla wszystkich zawodników i obserwatorów środki do dezynfekcji dłoni. Rywalizacja była zaciekła, choć niestety , ryb w tym roku było wyjątkowo mało. - Nie byłoby tego wszystkiego, gdyby nie mój ojciec, Marian Łącz. - Tata lubił przebywać na łonie przyrody. Teatr Polski miał ośrodek w Zgonie na Mazurach. Ojciec - nawet, gdy dostawał domek kempingowy - budował przed nim namiot z gałęzi, miejsce grillowe i codziennie wypływał łowić ryby. Często odwiedzał go w Zgonie Witek Pyrkosz. Czasem szukał "Makusia", ale nie mógł znaleźć, bo "Makuś" siedział na środku jeziora w łódce w stroju niedbałym, z zielonym liściem na nosie, zupełnie do siebie niepodobny. Wcześnie pokazał mi, jakie to fajne. Ale jako młoda kobieta nie byłam tym aż tak zafascynowana. Podobnym do taty człowiekiem okazał się mój mąż, Krzysztof Chamiec . I to właśnie on zabierał mnie już regularnie na grzyby do lasu czy na ryby. Zaszczepił tę pasję również naszemu synowi- opowiada Laura Łącz. O udanych połowach w tegorocznych zawodach może mówić zaledwie 60 zawodników!

    Pozdrawiam serdecznie  Laura Łącz  Agencja Artystyczna „Laura”   tel: 601 36 62 90, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Napisane przez październik 07 2022

Spektakularny sukces sprzedażowy pierwszej monety z serii „Droga do marzeń” z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Błyskawicznie wyprzedał się cały nakład „Talentu”, czyli pierwszego elementu kolekcji, którą Mennica Gdańska przygotowała, żeby uhonorować dokonania kapitana reprezentacji Polski. Chętni do zainwestowania w bilon z wizerunkiem naszego najlepszego snajpera niebawem będą mieli jednak kolejną szansę!

Byliśmy przekonani, obserwując świetną formę sportową Roberta Lewandowskiego i mając na uwadze nadchodzący mundial, że monety z serii „Droga do marzeń” będą się cieszyć zainteresowaniem inwestorów, jednak tempo, w jakim wyprzedał się cały nakład srebrnego „Talentu” przekroczył nawet nasze oczekiwania – podkreśla Wioletta Kordońska z Mennicy Gdańskiej.

Kibice, inwestorzy i kolekcjonerzy wykupili 3 tysiące dwuuncjowych monet ze srebra o próbie 999 oraz 200 monet kilogramowych. Monety będzie już można nabyć jedynie na rynku wtórnym. Warto dodać, że w dniu premiery (marzec 2022) moneta „Talent” 2 oz kosztowała 1799 zł, a dziś jej wartość to 2499 zł. Za cięższą monetę trzeba było zapłacić 14999 zł. Te kwoty nie odstraszyły jednak kupców, którzy błyskawicznie skorzystali z okazji. Dlaczego mowa o okazji a nie wydatku? Bo takie monety kolekcjonerskie nie tylko ładnie wyglądają na półce i można się nimi pochwalić rodzinie i przyjaciołom, ale są też często znakomitą lokatą kapitału. Historia pokazuje, że drogocenne kruszce są odporne na inflacje, a ponadto pierwsze monety z serii często znacznie podnoszą z czasem swoją wartość – pasjonaci numizmatyki, którzy chcą skompletować całą kolekcję, będą skłonni zapłacić za nią krocie, ze względu na ściśle limitowany nakład.

Teraz czas na złoto  --- W ramach serii „Robert Lewandowski, Droga do marzeń”, przedstawiającej historię futbolowej kariery polskiego napastnika, do 2028 roku mają pojawić się kolejne części serii: "Zwycięzca" w 2023 r., "Rekordzista" w 2024 r., "Król Strzelców" w 2025 r., "Kapitan" w 2026 r., "Najlepszy piłkarz" w 2027 r. oraz "Mistrz" w 2028 r. Co mają zatem zrobić ci, którzy marzyli o „Talencie”, ale nie zdążyli kupić srebrnych monet?

Już jesienią na rynek trafią złote monety z tej serii, w dwóch wariantach. Jednouncjowej przygotowaliśmy 200 sztuk, a mniejszej, zawierającej 1/10 uncji złota, będzie 1000 egzemplarzy. Niebawem będzie też szansa na zdobycie pięknej i rzadkiej monety w kształcie statuy. Warto zachować czujność i pospieszyć się z zakupem, bo wnioskując po sprzedaży srebrnych monet, zapotrzebowanie z całego świata nie maleje – podkreśla Wioletta Kordońska.

Szanowni Państwo, ---- Spektakularny sukces sprzedażowy pierwszej monety z serii „Droga do marzeń" z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Błyskawicznie wyprzedał się cały nakład „Talentu", czyli pierwszego elementu kolekcji, którą Mennica Gdańska przygotowała, żeby uhonorować dokonania kapitana reprezentacji Polski. Chętni do zainwestowania w bilon z wizerunkiem naszego najlepszego snajpera niebawem będą mieli jednak kolejną szansę!

Już jesienią na rynek trafią złote monety z tej serii, w dwóch wariantach. Jednouncjowej przygotowaliśmy 200 sztuk, a mniejszej, zawierającej 1/10 uncji złota, będzie 1000 egzemplarzy. Niebawem będzie też szansa na zdobycie pięknej i rzadkiej monety w kształcie statuy. Warto zachować czujność i pospieszyć się z zakupem, bo wnioskując po sprzedaży srebrnych monet, zapotrzebowanie z całego świata nie maleje – podkreśla Wioletta Kordońska z Mennicy Gdańskiej.

Zapraszam do lektury załączonej informacji prasowej, a w razie zainteresowania będę wdzięczny za publikację. Dołączone ilustracje są również do nieodpłatnego wykorzystania.

Z wyrazami szacunku, Marcin Bratkowski Account Manager Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 606 678 350 Arskom Sport Brokers Sp. z o. o. Ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa www.arskom.pl

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Napisane przez październik 06 2022

Żabka doścignęła i zdetronizowała Abc, stając się najliczniejszą siecią sklepów w Polsce - wynika z ustaleń portalu wiadomoscihandlowe.pl. Wszystko wskazuje na to, że w kolejnych latach będzie umacniać tę pozycję i przez długi czas nikt jej nie zagrozi.

8718 - tyle sklepów zrzesza już Żabka. To stan na poniedziałek 3 października; prawdopodobnie placówek pod tym szyldem działa obecnie o kilka więcej, bowiem sieć rozrasta się średnio o ok. trzy sklepy dziennie. Jeśli nie wydarzy się nic niespodziewanego, to na przełomie tego i przyszłego roku Żabka przekroczy granicę 9 tys. placówek.

Co ciekawe, poznański operator nie będzie pierwszym podmiotem, który tego dokona. Wcześniej udało się to rozwijanej przez Grupę Eurocash sieci Abc, która do niedawna była największym graczem w naszym kraju pod względem liczby sklepów. Na koniec marca ubiegłego roku Abc zrzeszało 9317 punktów handlowych. Od tamtej pory sieć skurczyła się jednak o blisko 700 sklepów.

​Abc jest tam, gdzie pięć lat temu

W sprawozdaniu zarządu z działalności Grupy Eurocash za pierwsze półrocze 2022 r. znalazła się informacja, że na koniec drugiego kwartału br. Abc miało 8720 placówek. Pomimo prośby portalu wiadomoscihandlowe.pl, firma nie udostępniła nam nowszych danych; prawdopodobnie zatem dopiero w listopadzie (przy okazji publikacji raportu kwartalnego Eurocashu) dowiemy się, ile sklepów Abc działało na koniec września.

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Napisane przez październik 02 2020

23.09.2020 Przeciwdziałanie marnotrawstwu jest misją Carrefour i silnie wpisuje się w strategię firmy.

Sieć z okazji Dnia Walki  z Marnowaniem Jedzenia włączyła się akcję Too Good To Go, “Marnowanie 1/3 nie ma sensu!”. Koncept oparty jest na przekazywaniu informacji o dostępności w pełni wartościowych produktów, z krótkim terminem przydatności, do aplikacji Too Good To Go. Dzięki czemu klienci mają szansę kupić produkty taniej, a co najważniejsze włączyć się do realizacji eko-misji. W październiku w akcji bierze udział 12 sklepów w Warszawie i Krakowie. Docelowo akcją będą objęte wszystkie sklepy w całej Polsce. Uczestniczy w niej szereg znamienitych międzynarodowych partnerów.

Dzień Walki z Marnowaniem Jedzenia został ustanowiony przez ONZ i jest obchodzony po raz pierwszy dziś, 29 września. Ma na celu zwiększenie świadomości klimatycznych konsekwencji wynikających z marnowania jedzenia. Aplikacja Too Good To Go oraz jej partnerzy pragną dać dobitny dowód na to, że marnowanie po prostu nie ma sensu! Tego dnia 1/3 znanych logotypów największych marek na świecie, jak: Bank Żywności, BP, Carrefour, MAKRO, Natura Cold Press, North Fish, Pizza Hut, Starbucks i lokalnych restauratorów… zniknie.

Pomysł z zasłonięciem 1/3 logo w naszym odczuciu jest najlepszą formą, która podkreśli skalę problemu, z jaką się mierzymy. Nic tak nie działa na naszą percepcję, jak zobrazowanie tego, o czym mówimy. Takim działaniem chcemy zwrócić uwagę, że marnowanie 1/3 nie ma sensu. Poprzez edukację społeczeństwa i zwiększenie świadomości problemu możemy dołożyć małą cegiełkę i sprawić, że każdego dnia coraz więcej z nas będzie działać w duchu „zero food waste”. Wierzymy, że metodą małych kroków osiągniemy cel ustanowiony przez ONZ i ograniczymy ilość marnowanego jedzenia oraz emisję gazów cieplarnianych -Anna Kurnatowska, Country Manager Too Good To Go w Polsce.

www.media.carrefour.pl/pr/z-okazji-dnia-walki-z-marnowaniem-jedzenia-carrefour-polska-uczestniczy-w-akcji-too-good-to-go-marnowanie-1-3-nie-ma-sensu/574466

https://media.carrefour.pl/zalacznik/1706254

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora

Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Informacja ....

Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE

Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.

Oferta Patronatu Medialnego;

Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pozostając z wyrazami szacunku,

Pozdrawiam ;

Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko

Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 78 44 62 444

PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk

Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska

Kontakt dla mediów ; Anna Abbas

W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.

Strona 1 z 2
Category Name

Lorem ipsum dolor elit sit amet, consectetuer adipiscing proin sed odio.

Kontakt z redakcją

Follow us on Twitter
Like us on Facebook
Join us on Google+
Reklama 3
Expo

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.