Inne 5
Najlepszy Produkt 2022
Szanowni Państwo, Tylko do 10 października przyjmujemy zgłoszenia do 12. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego
„Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów", które zrealizuje instytut badawczy GFK.
Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do zgłaszania swoich nowości produktowych oraz produktów, które uległy zmianie/modyfikacji (spożywczych, kosmetycznych oraz chemii gospodarczej) a także sieci handlowe do zgłaszania swoich marek własnych i ich nowości produktowych wprowadzonych na rynek między 1 września 2021 a 30 września 2022 roku.
WYBORU DOKONAJĄ KONSUMENCI!
Reprezentatywna próba 1000 respondentów, która:
✅ jest w wieku 18-65 lat,
✅ decyduje lub istotnie współdecyduje o zakupach do swojego gospodarstwa domowego,
✅ używa objętych badaniem kategorii produktowych.
CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W BADANIU?
✅ Poznasz potencjał swoich nowości i wykorzystasz wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu!
✅ Zebrane dane pozwolą uzyskać informacje dotyczące walorów produktów oraz skuteczności ich dystrybucji i reklamy
✅ Laureaci będą mieli szansę uzyskać ceniony przez konsumentów i detalistów znak towarowy „Najlepszy Produkt 2023 – Wybór Konsumentów"
✅ Laureaci badania otrzymają od Wydawnictwa Gospodarczego silne wsparcie marketingowe.
WIĘCEJ INFORMACJI: www.najlepszyprodukt.com.pl
Zapraszamy do kontaktu!
Bożena GRACZYK Senior sales manager Tel. +48 519 042 669 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Joanna Kiełbasa Project manager Tel. +48 730 014 502 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
„Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów",
czwartek, 06 październik 2022 20:17 Napisane przez JanuszSzanowni Państwo, Tylko do 10 października przyjmujemy zgłoszenia do 12. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego
„Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów", które zrealizuje instytut badawczy GFK.
Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do zgłaszania swoich nowości produktowych oraz produktów, które uległy zmianie/modyfikacji (spożywczych, kosmetycznych oraz chemii gospodarczej) a także sieci handlowe do zgłaszania swoich marek własnych i ich nowości produktowych wprowadzonych na rynek między 1 września 2021 a 30 września 2022 roku.
WYBORU DOKONAJĄ KONSUMENCI!
Reprezentatywna próba 1000 respondentów, która:
✅ jest w wieku 18-65 lat,
✅ decyduje lub istotnie współdecyduje o zakupach do swojego gospodarstwa domowego,
✅ używa objętych badaniem kategorii produktowych.
CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W BADANIU?
✅ Poznasz potencjał swoich nowości i wykorzystasz wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu!
✅ Zebrane dane pozwolą uzyskać informacje dotyczące walorów produktów oraz skuteczności ich dystrybucji i reklamy
✅ Laureaci będą mieli szansę uzyskać ceniony przez konsumentów i detalistów znak towarowy „Najlepszy Produkt 2023 – Wybór Konsumentów"
✅ Laureaci badania otrzymają od Wydawnictwa Gospodarczego silne wsparcie marketingowe.
WIĘCEJ INFORMACJI: www.najlepszyprodukt.com.pl
Zapraszamy do kontaktu!
Bożena GRACZYK Senior sales manager Tel. +48 519 042 669 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Joanna Kiełbasa Project manager Tel. +48 730 014 502 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
Srebrne monety z wizerunkiem Lewandowskiego wyprzedane! Teraz kapitan zostanie ozłocony ….
czwartek, 06 październik 2022 18:37 Napisane przez JanuszSpektakularny sukces sprzedażowy pierwszej monety z serii „Droga do marzeń” z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Błyskawicznie wyprzedał się cały nakład „Talentu”, czyli pierwszego elementu kolekcji, którą Mennica Gdańska przygotowała, żeby uhonorować dokonania kapitana reprezentacji Polski. Chętni do zainwestowania w bilon z wizerunkiem naszego najlepszego snajpera niebawem będą mieli jednak kolejną szansę!
– Byliśmy przekonani, obserwując świetną formę sportową Roberta Lewandowskiego i mając na uwadze nadchodzący mundial, że monety z serii „Droga do marzeń” będą się cieszyć zainteresowaniem inwestorów, jednak tempo, w jakim wyprzedał się cały nakład srebrnego „Talentu” przekroczył nawet nasze oczekiwania – podkreśla Wioletta Kordońska z Mennicy Gdańskiej.
Kibice, inwestorzy i kolekcjonerzy wykupili 3 tysiące dwuuncjowych monet ze srebra o próbie 999 oraz 200 monet kilogramowych. Monety będzie już można nabyć jedynie na rynku wtórnym. Warto dodać, że w dniu premiery (marzec 2022) moneta „Talent” 2 oz kosztowała 1799 zł, a dziś jej wartość to 2499 zł. Za cięższą monetę trzeba było zapłacić 14999 zł. Te kwoty nie odstraszyły jednak kupców, którzy błyskawicznie skorzystali z okazji. Dlaczego mowa o okazji a nie wydatku? Bo takie monety kolekcjonerskie nie tylko ładnie wyglądają na półce i można się nimi pochwalić rodzinie i przyjaciołom, ale są też często znakomitą lokatą kapitału. Historia pokazuje, że drogocenne kruszce są odporne na inflacje, a ponadto pierwsze monety z serii często znacznie podnoszą z czasem swoją wartość – pasjonaci numizmatyki, którzy chcą skompletować całą kolekcję, będą skłonni zapłacić za nią krocie, ze względu na ściśle limitowany nakład.
Teraz czas na złoto
W ramach serii „Robert Lewandowski, Droga do marzeń”, przedstawiającej historię futbolowej kariery polskiego napastnika, do 2028 roku mają pojawić się kolejne części serii: "Zwycięzca" w 2023 r., "Rekordzista" w 2024 r., "Król Strzelców" w 2025 r., "Kapitan" w 2026 r., "Najlepszy piłkarz" w 2027 r. oraz "Mistrz" w 2028 r. Co mają zatem zrobić ci, którzy marzyli o „Talencie”, ale nie zdążyli kupić srebrnych monet?
– Już jesienią na rynek trafią złote monety z tej serii, w dwóch wariantach. Jednouncjowej przygotowaliśmy 200 sztuk, a mniejszej, zawierającej 1/10 uncji złota, będzie 1000 egzemplarzy. Niebawem będzie też szansa na zdobycie pięknej i rzadkiej monety w kształcie statuy. Warto zachować czujność i pospieszyć się z zakupem, bo wnioskując po sprzedaży srebrnych monet, zapotrzebowanie z całego świata nie maleje – podkreśla Wioletta Kordońska.
Szanowni Państwo,
Spektakularny sukces sprzedażowy pierwszej monety z serii „Droga do marzeń" z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Błyskawicznie wyprzedał się cały nakład „Talentu", czyli pierwszego elementu kolekcji, którą Mennica Gdańska przygotowała, żeby uhonorować dokonania kapitana reprezentacji Polski. Chętni do zainwestowania w bilon z wizerunkiem naszego najlepszego snajpera niebawem będą mieli jednak kolejną szansę!
– Już jesienią na rynek trafią złote monety z tej serii, w dwóch wariantach. Jednouncjowej przygotowaliśmy 200 sztuk, a mniejszej, zawierającej 1/10 uncji złota, będzie 1000 egzemplarzy. Niebawem będzie też szansa na zdobycie pięknej i rzadkiej monety w kształcie statuy. Warto zachować czujność i pospieszyć się z zakupem, bo wnioskując po sprzedaży srebrnych monet, zapotrzebowanie z całego świata nie maleje – podkreśla Wioletta Kordońska z Mennicy Gdańskiej.
Zapraszam do lektury załączonej informacji prasowej, a w razie zainteresowania będę wdzięczny za publikację. Dołączone ilustracje są również do nieodpłatnego wykorzystania.
Z wyrazami szacunku, Marcin Bratkowski Account Manager Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 606 678 350 Arskom Sport Brokers Sp. z o. o. Ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa www.arskom.pl
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
30.09 20 Emirates SkyCargo wznawiają loty do Guadalajary w Meksyku ..
piątek, 02 październik 2020 06:11 Napisane przez JanuszKonferencja „Innowacje dla Mazowsza - jak efektywnie wdrażać innowacje w naszym regionie?”
31 marca 2015 r. Hotel Radisson Blu Sobieski, Pl. Zawiszy 1, Warszawa
System wpierania innowacji w regionie, innowacyjność Mazowsza na tle innych regionów w Polsce i UE, rola klastrów i uczelni we wdrażaniu i rozwijaniu innowacji a także narzędzia finansowania innowacji to tylko niektóre tematy, które zostały poruszone podczas konferencji „Innowacje dla Mazowsza – jak wdrażać innowacje w naszym regionie?”, która odbyła się 31 marca 2015 roku w Warszawie.
Spotkanie, któro otworzył Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik było okazją do zastanowienia się nad potencjałem naszego regionu i wymianą opinii pomiędzy różnymi grupami interesariuszy w zakresie innowacji, ale także do zaprezentowania rezultatów projekt systemowego pn. „Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza.
Uczestniczący w konferencji eksperci reprezentujący wiodące instytucje zaangażowane w proces tworzenia i wdrażania innowacji na Mazowszu, m.in. jednostki naukowe prowadzące badania oraz zajmujące się monitorowaniem innowacyjności, instytucje otoczenia biznesu, a także przedsiębiorstwa wchodzące w skład mazowieckich klastrów dyskutowali m.in. o tym jak stymulować rozwój innowacji w regionie, co sprzyja a co utrudnia ich wdrażanie, jakie są szanse na to, aby województwo mazowieckie stało się skupiskiem innowacyjności, a także jak rozbudzić i propagować idee innowacyjnego myślenia na Mazowszu w dalszej perspektywie.
O tym, jak w ostatnich latach zmienił się krajobraz wspierania i tworzenia innowacji na Mazowszu, jakie są najważniejsze problemy monitoringu i ewaluacji regionalnych strategii innowacji oraz roli instytucji wspierających innowacyjność w regionie,
a ponadto:
- Jak pozyskać środki na innowacyjny biznes?
- W co najczęściej inwestują fundusze Seed Capital?
- Jakie znaczenie dla Mazowsza mają inteligentne specjalizacje regionu?
- Jaką rolę w stymulowaniu innowacji w regionie odgrywają uniwersytety i uczelnie techniczne?
- Jak efektywnie zintegrować region z innowacyjną Unią?
Opowiedzą eksperci z jednostek naukowych prowadzących badania branżowe oraz zajmujących się monitorowaniem innowacyjności, ośrodków innowacji, przedstawiciele środowiska przedsiębiorców wchodzących w skład klastrów oraz władz centralnych i samorządowych.
Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego zaprasza przedsiębiorców, pracowników naukowych szkół wyższych, przedstawicieli jednostek badawczo-rozwojowych, studentów, osoby poszukujące źródeł finansowania i pomysłu na własnych biznes, a także wszystkich kreujących innowacje na co dzień.
Udział w konferencji jest bezpłatny.
Formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie: www.innowacyjni.mazovia.pl
Kontakt w sprawach organizacyjnych: Agnieszka Maślanka tel.: (22) 828 87 27 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich Wydział Innowacyjności
Al. Solidarności 61 03-402 Warszawa tel. 0-22 597 97 51; 597 97 55
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora