Monday, December 23, 2024

Inne

Inne 5

Najlepszy Produkt 2022

czwartek, 13 październik 2022 15:00 Napisane przez

Najlepszy Produkt 2022

Szanowni Państwo, Tylko do 10 października przyjmujemy zgłoszenia do 12. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego

„Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów"które zrealizuje instytut badawczy GFK.

Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do zgłaszania swoich nowości produktowych oraz produktów, które uległy zmianie/modyfikacji (spożywczych, kosmetycznych oraz chemii gospodarczej) a także sieci handlowe do zgłaszania swoich marek własnych i ich nowości produktowych wprowadzonych na rynek między 1 września 2021 a 30 września 2022 roku.

WYBORU DOKONAJĄ KONSUMENCI!

Reprezentatywna próba 1000 respondentów, która: 

jest w wieku 18-65 lat,  
✅ decyduje lub istotnie współdecyduje o zakupach do swojego gospodarstwa domowego,  
✅ używa objętych badaniem kategorii produktowych. 

CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W BADANIU?

Poznasz potencjał swoich nowości i wykorzystasz wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu!
✅ Zebrane dane pozwolą uzyskać informacje dotyczące walorów produktów oraz skuteczności ich dystrybucji i reklamy
✅ Laureaci będą mieli szansę uzyskać ceniony przez konsumentów i detalistów znak towarowy „Najlepszy Produkt 2023 – Wybór Konsumentów"
✅ Laureaci badania otrzymają od Wydawnictwa Gospodarczego silne wsparcie marketingowe. 

WIĘCEJ INFORMACJI: www.najlepszyprodukt.com.pl

Zapraszamy do kontaktu!

Bożena GRACZYK Senior sales manager Tel. +48 519 042 669 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Kiełbasa Project manager Tel. +48 730 014 502 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora       Materiał Przygotował Janusz Hejżyk


„Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów",

czwartek, 06 październik 2022 20:17 Napisane przez

Szanowni Państwo, Tylko do 10 października przyjmujemy zgłoszenia do 12. edycji ogólnopolskiego badania konsumenckiego

Najlepszy Produkt 2022 – Wybór Konsumentów"które zrealizuje instytut badawczy GFK.

Zapraszamy wszystkich producentów i dystrybutorów do zgłaszania swoich nowości produktowych oraz produktów, które uległy zmianie/modyfikacji (spożywczych, kosmetycznych oraz chemii gospodarczej) a także sieci handlowe do zgłaszania swoich marek własnych i ich nowości produktowych wprowadzonych na rynek między 1 września 2021 a 30 września 2022 roku.

WYBORU DOKONAJĄ KONSUMENCI!

Reprezentatywna próba 1000 respondentów, która: 

jest w wieku 18-65 lat,  
✅ decyduje lub istotnie współdecyduje o zakupach do swojego gospodarstwa domowego,  
✅ używa objętych badaniem kategorii produktowych. 

CO ZYSKASZ DZIĘKI UDZIAŁOWI W BADANIU?

Poznasz potencjał swoich nowości i wykorzystasz wyniki badania do strategicznego rozwoju produktu!
✅ Zebrane dane pozwolą uzyskać informacje dotyczące walorów produktów oraz skuteczności ich dystrybucji i reklamy
✅ Laureaci będą mieli szansę uzyskać ceniony przez konsumentów i detalistów znak towarowy „Najlepszy Produkt 2023 – Wybór Konsumentów"
✅ Laureaci badania otrzymają od Wydawnictwa Gospodarczego silne wsparcie marketingowe. 

WIĘCEJ INFORMACJI: www.najlepszyprodukt.com.pl

Zapraszamy do kontaktu!

Bożena GRACZYK Senior sales manager Tel. +48 519 042 669 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Joanna Kiełbasa Project manager Tel. +48 730 014 502 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk


Spektakularny sukces sprzedażowy pierwszej monety z serii „Droga do marzeń” z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Błyskawicznie wyprzedał się cały nakład „Talentu”, czyli pierwszego elementu kolekcji, którą Mennica Gdańska przygotowała, żeby uhonorować dokonania kapitana reprezentacji Polski. Chętni do zainwestowania w bilon z wizerunkiem naszego najlepszego snajpera niebawem będą mieli jednak kolejną szansę!

– Byliśmy przekonani, obserwując świetną formę sportową Roberta Lewandowskiego i mając na uwadze nadchodzący mundial, że monety z serii „Droga do marzeń” będą się cieszyć zainteresowaniem inwestorów, jednak tempo, w jakim wyprzedał się cały nakład srebrnego „Talentu” przekroczył nawet nasze oczekiwania – podkreśla Wioletta Kordońska z Mennicy Gdańskiej.

Kibice, inwestorzy i kolekcjonerzy wykupili 3 tysiące dwuuncjowych monet ze srebra o próbie 999 oraz 200 monet kilogramowych. Monety będzie już można nabyć jedynie na rynku wtórnym. Warto dodać, że w dniu premiery (marzec 2022) moneta „Talent” 2 oz kosztowała 1799 zł, a dziś jej wartość to 2499 zł. Za cięższą monetę trzeba było zapłacić 14999 zł. Te kwoty nie odstraszyły jednak kupców, którzy błyskawicznie skorzystali z okazji. Dlaczego mowa o okazji a nie wydatku? Bo takie monety kolekcjonerskie nie tylko ładnie wyglądają na półce i można się nimi pochwalić rodzinie i przyjaciołom, ale są też często znakomitą lokatą kapitału. Historia pokazuje, że drogocenne kruszce są odporne na inflacje, a ponadto pierwsze monety z serii często znacznie podnoszą z czasem swoją wartość – pasjonaci numizmatyki, którzy chcą skompletować całą kolekcję, będą skłonni zapłacić za nią krocie, ze względu na ściśle limitowany nakład.

Teraz czas na złoto

W ramach serii „Robert Lewandowski, Droga do marzeń”, przedstawiającej historię futbolowej kariery polskiego napastnika, do 2028 roku mają pojawić się kolejne części serii: "Zwycięzca" w 2023 r., "Rekordzista" w 2024 r., "Król Strzelców" w 2025 r., "Kapitan" w 2026 r., "Najlepszy piłkarz" w 2027 r. oraz "Mistrz" w 2028 r. Co mają zatem zrobić ci, którzy marzyli o „Talencie”, ale nie zdążyli kupić srebrnych monet?

– Już jesienią na rynek trafią złote monety z tej serii, w dwóch wariantach. Jednouncjowej przygotowaliśmy 200 sztuk, a mniejszej, zawierającej 1/10 uncji złota, będzie 1000 egzemplarzy. Niebawem będzie też szansa na zdobycie pięknej i rzadkiej monety w kształcie statuy. Warto zachować czujność i pospieszyć się z zakupem, bo wnioskując po sprzedaży srebrnych monet, zapotrzebowanie z całego świata nie maleje – podkreśla Wioletta Kordońska.

Szanowni Państwo,

Spektakularny sukces sprzedażowy pierwszej monety z serii „Droga do marzeń" z wizerunkiem Roberta Lewandowskiego. Błyskawicznie wyprzedał się cały nakład „Talentu", czyli pierwszego elementu kolekcji, którą Mennica Gdańska przygotowała, żeby uhonorować dokonania kapitana reprezentacji Polski. Chętni do zainwestowania w bilon z wizerunkiem naszego najlepszego snajpera niebawem będą mieli jednak kolejną szansę!

– Już jesienią na rynek trafią złote monety z tej serii, w dwóch wariantach. Jednouncjowej przygotowaliśmy 200 sztuk, a mniejszej, zawierającej 1/10 uncji złota, będzie 1000 egzemplarzy. Niebawem będzie też szansa na zdobycie pięknej i rzadkiej monety w kształcie statuy. Warto zachować czujność i pospieszyć się z zakupem, bo wnioskując po sprzedaży srebrnych monet, zapotrzebowanie z całego świata nie maleje – podkreśla Wioletta Kordońska z Mennicy Gdańskiej.

Zapraszam do lektury załączonej informacji prasowej, a w razie zainteresowania będę wdzięczny za publikację. Dołączone ilustracje są również do nieodpłatnego wykorzystania.

Z wyrazami szacunku, Marcin Bratkowski Account Manager Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. +48 606 678 350 Arskom Sport Brokers Sp. z o. o. Ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa www.arskom.pl

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk


30.09 20 Emirates SkyCargo wznawiają loty do Guadalajary w Meksyku ..

piątek, 02 październik 2020 06:11 Napisane przez
30.09 20  Emirates SkyCargo wznawiają loty do Guadalajary w Meksyku
 
Przewoźnik dołącza drugie co do wielkości miasto w Meksyku do swojej siatki międzynarodowych połączeń liczącej już 125 miejsc docelowych.
Guadalajara to 15 miejsce docelowe obu Ameryk, do których latają Emirates SkyCargo.
30 września 2020 r. – Warszawa, Polska – Emirates SkyCargo, linie lotnicze cargo należące do Emirates, rozpoczną regularne loty towarowe do Guadalajary od 1. tygodnia października 2020 r. i będą to 2 połączenia tygodniowo. Rejsy do meksykańskiego centrum technologicznego będą obsługiwane przez Boeinga 777-F, który może przewieść około 100 ton ładunku podczas jednego lotu. Guadalajara będzie 2. portem docelowym Emirates SkyCargo w Meksyku i 15. w obu Amerykach.
Emirates SkyCargo ułatwiają wymianę handlową między Meksykiem, a resztą świata od kwietnia 2014 r., kiedy to rozpoczęły się regularne przewozy ładunków do miasta Meksyk. Od tego czasu Emirates SkyCargo przewiozły ponad 25 000 ton towarów, w tym awokado, jagody i inne świeże produkty z Meksyku na rynki w Europie i na Bliskim Wschodzie.
Nowe połączenie Emirates SkyCargo do Guadalajary, drugiego punktu docelowego w Meksyku, pomoże zapewnić lepszą międzynarodową łączność ładunkową. Idzie za tym możliwość połączenia firm z regionu z ponad 125 kierunkami obsługiwanymi przez Emirates SkyCargo. Nawet podczas pandemii COVID-19 przewoźnik realizował co tydzień regularne loty towarowe do Meksyku, ułatwiając import podstawowych środków medycznych do kraju, jednocześnie zapewniając kanał eksportu meksykańskich towarów na inne rynki międzynarodowe.
Loty Emirates SkyCargo do Guadalajary będą odbywały się w poniedziałki i piątki. W oba dni rejs EK9936 przyleci do Guadalajary z miasta Meksyk o godzinie 7:20 i odleci o 9:20 czasu lokalnego.
Towary, które mają zostać przewiezione podczas lotu do / z Guadalajary obejmują m.in. części samochodowe oraz świeże produkty.
Emirates SkyCargo, dzięki swoim lotom towarowym na sześciu kontynentach, jest globalnym dostawcą podstawowych towarów i pośrednikiem w handlu międzynarodowym. Przewoźnik transportuje ładunki swoją flotą szerokokadłubowych samolotów, w tym 11-stoma samolotami Boeing 777.
W obu Amerykach Emirates SkyCargo obsługują regularne loty do Aguadilli, Bostonu, Chicago, Fort Lauderdale, Houston, Los Angeles, Meksyku, Nowego Jorku, Orlando, Quito, Santiago, Sao Paulo, Toronto i Waszyngtonu.
O Emirates
Od momentu założenia w 1985 r. linie Emirates otrzymały ponad 500 międzynarodowych nagród za niezrównanej jakości obsługę pasażera.
Linie mają siedzibę w Dubaju, jednym z niewielu miast na świecie, które realizuje politykę otwartych przestworzy, i obok 150 innych linii lotniczych prowadzą działalność na zasadach swobodnej i uczciwej konkurencji.
Flota linii składa się z 270 szerokokadłubowych maszyn, w tym 12 samolotów towarowych, i należy do najmłodszych w przestworzach. Obecnie linie Emirates oczekują na dostawę 214 samolotów.
Linie Emirates obsługują loty w 157 kierunkach w 83 krajach Europy, Ameryki Północnej i Południowej, Bliskiego Wschodu, Afryki, Azji Południowej, Dalekiego Wschodu i Australazji.
Zapraszamy na stronę Emirates www.emirates.com
 
Marta Ortiz  Account Executive  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   22 448 98 00   533 322 264 MSL
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  78 44 62 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji. 

Innowacje Dla Mazowsza Konferencja

wtorek, 31 marzec 2015 00:00 Napisane przez

Konferencja  „Innowacje dla Mazowsza - jak efektywnie wdrażać innowacje w naszym regionie?”

 31 marca 2015 r.  Hotel Radisson Blu Sobieski, Pl. Zawiszy 1, Warszawa

System wpierania innowacji w regionie, innowacyjność Mazowsza na tle innych regionów w Polsce i UE, rola klastrów i uczelni we wdrażaniu i rozwijaniu innowacji a także narzędzia finansowania innowacji to tylko niektóre tematy, które zostały poruszone podczas konferencji „Innowacje dla Mazowsza – jak wdrażać innowacje w naszym regionie?”, która odbyła się 31 marca 2015 roku w Warszawie.

Spotkanie, któro otworzył Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik było okazją do zastanowienia się nad potencjałem naszego regionu i wymianą opinii pomiędzy różnymi grupami interesariuszy w zakresie innowacji, ale także do zaprezentowania rezultatów projekt systemowego pn. „Budowa systemu monitoringu i podstaw ewaluacji wdrażania Regionalnej Strategii Innowacji dla Mazowsza.

 Uczestniczący w konferencji eksperci reprezentujący wiodące instytucje zaangażowane w proces tworzenia i wdrażania innowacji na Mazowszu, m.in. jednostki naukowe prowadzące badania oraz zajmujące się monitorowaniem innowacyjności, instytucje otoczenia biznesu, a także przedsiębiorstwa wchodzące w skład mazowieckich klastrów dyskutowali m.in. o tym jak stymulować rozwój innowacji w regionie, co sprzyja a co utrudnia ich wdrażanie, jakie są szanse na to, aby województwo mazowieckie stało się skupiskiem innowacyjności, a także jak rozbudzić i propagować idee innowacyjnego myślenia na Mazowszu w dalszej perspektywie.

 O tym, jak w ostatnich latach zmienił się krajobraz wspierania i tworzenia innowacji na Mazowszu, jakie są najważniejsze problemy monitoringu i ewaluacji regionalnych strategii innowacji oraz roli instytucji wspierających innowacyjność w regionie,

 a ponadto:

  • Jak pozyskać środki na innowacyjny biznes?
  • W co najczęściej  inwestują fundusze Seed Capital?
  • Jakie znaczenie dla Mazowsza mają inteligentne specjalizacje regionu?
  • Jaką rolę w stymulowaniu innowacji w regionie odgrywają uniwersytety i uczelnie techniczne?
  • Jak efektywnie zintegrować region z innowacyjną Unią?

 Opowiedzą eksperci z jednostek naukowych prowadzących badania branżowe oraz zajmujących się monitorowaniem innowacyjności, ośrodków innowacji, przedstawiciele środowiska przedsiębiorców wchodzących w skład klastrów oraz władz centralnych i samorządowych.

 Urząd Marszałkowski Województwa Mazowieckiego zaprasza przedsiębiorców, pracowników naukowych szkół wyższych, przedstawicieli jednostek badawczo-rozwojowych, studentów, osoby poszukujące źródeł finansowania i pomysłu na własnych biznes, a także wszystkich kreujących innowacje na co dzień.

Udział w konferencji jest bezpłatny.

Formularz rejestracyjny dostępny jest na stronie: www.innowacyjni.mazovia.pl

Kontakt w sprawach organizacyjnych:  Agnieszka Maślanka tel.: (22) 828 87 27 e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Departament Rozwoju Regionalnego i Funduszy Europejskich Wydział Innowacyjności

Al. Solidarności 61  03-402 Warszawa tel. 0-22 597 97 51; 597 97 55
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora


Category Name

Lorem ipsum dolor elit sit amet, consectetuer adipiscing proin sed odio.

Kontakt z redakcją

Follow us on Twitter
Like us on Facebook
Join us on Google+
Reklama 3
Expo

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.