Thursday, October 6, 2022

Kongresy 9

Napisane przez wrzesień 20 2022

25 05 22 Ponad 1000 uczestników na Retail Trends 2022. Za nami święto polskiego handlu 25 05 23

25 05 22 Retail Trends 2022 - Kongres Rynku FMCG

Za nami kongres Retail Trends 2022, który powrócił w stacjonarnej formule i zgromadził ponad 1 tys. uczestników (w tym ponad 100 prelegentów) i ponad 100 wystawców. W kilku salach tematycznych debatowaliśmy o najważniejszych trendach i o przyszłości handlu oraz branży FMCG w Polsce, regionie i na świecie. Dziękujemy za udział i zachęcamy do śledzenia relacji z wydarzenia - zarówno tych, które już można znaleźć na naszych portalach wiadomoscihandlowe.pl i wiadomoscikosmetyczne.pl, jak i tych, które opublikujemy dziś i w ciągu najbliższych dni.

Po edycjach online konferencje Kongres Rynku FMCG i Forum Branży Kosmetycznej powróciły w formule stacjonarnej w nowej odsłonie, pod parasolową marką Retail Trends. Formuła Retail Trends 2022 zakłada stworzenie otwartej społeczności i miejsca, gdzie branże FMCG oraz kosmetyczna dzielą się doświadczeniami oraz czerpią inspiracje. To także przestrzeń do rozmowy, spotkań i dyskusji między uczestnikami, prelegentami oraz firmami, które biorą udział w wydarzeniu.

Program Forum i Kongresu wypełniły liczne prezentacje i dyskusje panelowe, w których wzięli udział przedstawiciele sieci handlowych, sklepów internetowych, firm producenckich, usługodawców dla handlu/FMCG, agencji badawczych i doradczych. Tematem przewodnim kongresu były zjawiska i trendy wpływające na rynek spożywczy i kosmetyczny.

Dyskusje, debaty i spotkania odbyły się w salach tematycznych: „Trendy w cyfryzacji i ostatniej mili”, „Trendy w formatach handlowych” oraz „Trendy konsumenckie”. Powstała także Sala Ukraińska, w której polscy dostawcy mogli się spotkać z przedstawicielami ukraińskich sieci handlowych, chcącymi nawiązać kontakty biznesowe.

W Sali start-upów by foodtech.ac najbardziej innowacyjne polskie start-upy spożywcze zaprezentowały swoje produkty.

Przestrzeń wystawienniczą wypełniły stoiska ponad 100 wystawców z sektora food i kosmetycznego, na których kupcy mają okazję spotkać się z dostawcami i zapoznać z ich najnowszą ofertą.

http://retailtrends.pl/

https://retailtrends.pl/kontakt/

źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora Materiał Przygotował Janusz Hejżyk

Napisane przez październik 06 2020
29.09 20     KANTAR   Jak kupujemy warzywa i owoce? – prezentacja wyników 
„Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców” – spotkanie prasowe  Kantar, ul. Piękna 24/26a
Poznaliśmy deklaracje konsumentów i percepcję popularnych miejsc zakupu. Widać, że pandemia zmienia procesy decyzyjnie i preferowane kanały dystrybucji. Wnioski z badań skonfrontujemy z doświadczeniami producentów. Kryteria wyboru konkretnych produktów poznamy na dwa sposoby – jako wnioski z badań Kantar oraz podczas specjalnie przygotowanych prezentacji: papryki, jabłek i wchodzącego w szczyt sezonu MiniKiwi.
Agenda: - Co jest ważne dla konsumentów podczas zakupów?   - Miejsca zakupu warzyw i owoców, ich wady i zalety 
- Konsument w czasach pandemii  - Eksperci: Urszula Krassowska, dyrektor zarządzający Public Division, Kantar Polska oraz Norbert Konarzewski, dyrektor biura Federacji Polskich Banków Żywności  - Prezentacja wyników monitoringu konsumpcji we wrześniu  Prezentacje najciekawszych odmian jabłek, papryki i mini-kiwi.
Kontakt:    Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Kuba Antoszewski  PR Manager / Creative House  22 54 52 000  501 249 803  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Plac Konesera 9  03-736 Warszawa  www.kantar.com 
 
W ramach „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" poznaliśmy aktualne tendencje w procesie zakupu warzyw i owoców - jego etapy, ulubione miejsca, kryteria oceny warzyw i owoców oraz same zakupy, co ostatecznie kupujemy? Kluczowe wnioski w materiałach: Jak i gdzie kupujemy warzywa i owoce? oraz Konsumpcja warzyw i owoców we wrześniu 2020.
Zakupy są coraz częściej planowane, a konsumenci chcą kupować bezpośrednio od producenta. Ważne są: naturalność, polskość, przewidywalność smaku oraz znajomość ścieżki „od pola do półki".
Pozdrawiam,  Kuba Antoszewski  PR Manager / Creative House  22 54 52 000   501 249 803   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  Plac Konesera 9  03-736 Warszawa   www.kantar.com
 
Zrzeszenie Producentów Papryki RP o nowym ministrze: często osoba z zewnątrz jest w stanie więcej zobaczyć niż my sami
- Nowy minister rolnictwa - po owocach go poznamy. A bardziej dokładnie po funkcjonowaniu rynków rolnych w Polsce w najbliższych latach. Trudne zadanie stoi przed osobą która chyba nie była nawet członkiem komisji rolnictwa, ale to nie powinno go przekreślać – mówi serwisowi sadyogrody.pl
 
Paweł Myziak, członek zarządu Zrzeszenia Producentów Papryki RP/ fot. sadyogrody 
Paweł Myziak zaznacza, że często jest tak, że osoba z zewnątrz jest w stanie więcej zobaczyć niż my sami. - Praca w ministerstwie jest procesem ciągłym, dlatego liczymy na dokończenie tematów, które już zostały rozpoczęte. Priorytetem powinna być organizacja rynków rolnych. Musimy powrócić do organizowania rolników w spółdzielnie, grupy producentów, organizacje producentów. Musimy pozwolić tym którzy już się zorganizowali na dalszy rozwój. Powinny powstać mechanizmy zachęcające do dalszego Rozwoju a nie utrudniające. Istnieje potrzeba znaczącego uproszczenia przepisów dotyczących organizowania się rolników oraz przepisów pozwalających na korzystanie ze środków na takie organizowanie się. Wśród rozdrobnionych gospodarstw najwyższy czas postawić na rozsądną współpracę a nie wyniszczająca konkurencję. Tylko zorganizowane formy rolników będą w stanie przetrwać na rynku europejskim w którym zapotrzebowanie na żywność będzie spadało w związku z zapaścią demograficzną – mówi Paweł Myziak.
- Kolejny ważny temat to ubezpieczenia rolnicze, umowy kontraktacyjne. To są tematy które powinny być kontynuowane - zaznacza.
- Wzrastająca produkcja rolna w Polsce wymaga rozwoju i znajdowania nowych kanałów dystrybucji i sprzedaży. Dlatego nowy minister wspólnie z rolnikami musi szukać nowy pomysłów i rozwiązań w tym zakresie. Jak widać z perspektywy czasu, nie wystarczy tylko produkować (to też z roku na rok staje się trudniejsze) ale tą produkcję trzeba jeszcze umieć zagospodarować i z zyskiem sprzedać – podkreśla. I dodaje, że zadania które czekają nowego ministra należy traktować raczej w formie poważnych wyzwań a nie zadań.
Więcej na www.sadyogrody.pl
 
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk 
 
Informacja ....
Witam Państwa,   WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE 
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji  związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez.  Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
 
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców   -  Prosimy o Kontakt  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz  784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ;  Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji. 
Napisane przez wrzesień 26 2020

22 05 19 Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej 2019

Modernizacja technologiczna bankowości spółdzielczej jest konieczna – podkreślił Krzysztof Pietraszkiewicz, prezes Związku Banków Polskich w wystąpieniu rozpoczynającym obrady Forum Technologii Bankowości Spółdzielczej 2019.

Aby skuteczniej realizować to odpowiedzialne zadanie, przedstawiciele banków zrzeszających, Krajowego Związku Banków Spółdzielczych i Związku Banków Polskich oraz dostawcy rozwiązań IT podpisali podczas Forum list intencyjny o współpracy w zakresie wykreowania jednolitych standardów informatycznych dla sektora oraz stworzenia narzędzi zwiększających poziom cyberbezpieczeństwa.

Dokąd zmierza światowa i polska bankowość? – zapytał prezes ZBP. Wskazał on, iż wśród obecnych trendów mamy z jednej strony dążenie do zwiększenia poziomu bezpieczeństwa świadczonych usług i mnogość regulacji sektorowych, z drugiej natomiast coraz silniejszy nacisk na wygodę i prostotę korzystania z usług finansowych oraz dostęp do własnego rachunku bankowego w każdej chwili i w dowolnym miejscu. Jak w tych realiach odnajduje się bankowość spółdzielcza? Niestety, w wielu obszarach daje się zaobserwować sukcesywny spadek konkurencyjności lokalnego sektora finansowego. Jednym z największych problemów jest konsekwentnie malejąca liczba udziałowców bankowych spółdzielni, co stanowi niekorzystny ewenement na tle innych krajów europejskich, w których bankowość spółdzielcza stanowi istotną siłę.

Napisane przez maj 18 2018

15-17 03 18 1st World Congress of Trichoscopy i sympozjum All About Hair and Nails

Napisane przez październik 14 2015

CLOCHEE Konferencja Prasowa…Warszawa

Większość z nas marzy o tym, by zawodowo robić to co sprawia mu przyjemność i fascynuje. Z takiej potrzeby i marzeń powstała marka Clochee. Zajmujemy się tym co kochamy, co nas interesuje i na czym się znamy. Chcemy dzielić się tym z Wami.

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.