29.09 20 KANTAR Jak kupujemy warzywa i owoce? – prezentacja wyników
„Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców” – spotkanie prasowe Kantar, ul. Piękna 24/26a
Poznaliśmy deklaracje konsumentów i percepcję popularnych miejsc zakupu. Widać, że pandemia zmienia procesy decyzyjnie i preferowane kanały dystrybucji. Wnioski z badań skonfrontujemy z doświadczeniami producentów. Kryteria wyboru konkretnych produktów poznamy na dwa sposoby – jako wnioski z badań Kantar oraz podczas specjalnie przygotowanych prezentacji: papryki, jabłek i wchodzącego w szczyt sezonu MiniKiwi.
Agenda: - Co jest ważne dla konsumentów podczas zakupów? - Miejsca zakupu warzyw i owoców, ich wady i zalety
- Konsument w czasach pandemii - Eksperci: Urszula Krassowska, dyrektor zarządzający Public Division, Kantar Polska oraz Norbert Konarzewski, dyrektor biura Federacji Polskich Banków Żywności - Prezentacja wyników monitoringu konsumpcji we wrześniu Prezentacje najciekawszych odmian jabłek, papryki i mini-kiwi.
Kontakt: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Kuba Antoszewski PR Manager / Creative House 22 54 52 000 501 249 803 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Plac Konesera 9 03-736 Warszawa www.kantar.com
W ramach „Narodowych badań konsumpcji warzyw i owoców" poznaliśmy aktualne tendencje w procesie zakupu warzyw i owoców - jego etapy, ulubione miejsca, kryteria oceny warzyw i owoców oraz same zakupy, co ostatecznie kupujemy? Kluczowe wnioski w materiałach: Jak i gdzie kupujemy warzywa i owoce? oraz Konsumpcja warzyw i owoców we wrześniu 2020.
Zakupy są coraz częściej planowane, a konsumenci chcą kupować bezpośrednio od producenta. Ważne są: naturalność, polskość, przewidywalność smaku oraz znajomość ścieżki „od pola do półki".
Pozdrawiam, Kuba Antoszewski PR Manager / Creative House 22 54 52 000 501 249 803 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Plac Konesera 9 03-736 Warszawa www.kantar.com
Zrzeszenie Producentów Papryki RP o nowym ministrze: często osoba z zewnątrz jest w stanie więcej zobaczyć niż my sami
- Nowy minister rolnictwa - po owocach go poznamy. A bardziej dokładnie po funkcjonowaniu rynków rolnych w Polsce w najbliższych latach. Trudne zadanie stoi przed osobą która chyba nie była nawet członkiem komisji rolnictwa, ale to nie powinno go przekreślać – mówi serwisowi sadyogrody.pl
Paweł Myziak, członek zarządu Zrzeszenia Producentów Papryki RP/ fot. sadyogrody
Paweł Myziak zaznacza, że często jest tak, że osoba z zewnątrz jest w stanie więcej zobaczyć niż my sami. - Praca w ministerstwie jest procesem ciągłym, dlatego liczymy na dokończenie tematów, które już zostały rozpoczęte. Priorytetem powinna być organizacja rynków rolnych. Musimy powrócić do organizowania rolników w spółdzielnie, grupy producentów, organizacje producentów. Musimy pozwolić tym którzy już się zorganizowali na dalszy rozwój. Powinny powstać mechanizmy zachęcające do dalszego Rozwoju a nie utrudniające. Istnieje potrzeba znaczącego uproszczenia przepisów dotyczących organizowania się rolników oraz przepisów pozwalających na korzystanie ze środków na takie organizowanie się. Wśród rozdrobnionych gospodarstw najwyższy czas postawić na rozsądną współpracę a nie wyniszczająca konkurencję. Tylko zorganizowane formy rolników będą w stanie przetrwać na rynku europejskim w którym zapotrzebowanie na żywność będzie spadało w związku z zapaścią demograficzną – mówi Paweł Myziak.
- Kolejny ważny temat to ubezpieczenia rolnicze, umowy kontraktacyjne. To są tematy które powinny być kontynuowane - zaznacza.
- Wzrastająca produkcja rolna w Polsce wymaga rozwoju i znajdowania nowych kanałów dystrybucji i sprzedaży. Dlatego nowy minister wspólnie z rolnikami musi szukać nowy pomysłów i rozwiązań w tym zakresie. Jak widać z perspektywy czasu, nie wystarczy tylko produkować (to też z roku na rok staje się trudniejsze) ale tą produkcję trzeba jeszcze umieć zagospodarować i z zyskiem sprzedać – podkreśla. I dodaje, że zadania które czekają nowego ministra należy traktować raczej w formie poważnych wyzwań a nie zadań.
Więcej na www.sadyogrody.pl
źródło; materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora
Materiał Przygotował Janusz Hejżyk
Informacja ....
Witam Państwa, WIADOMOŚCI-WARSZAWSKIE
Uprzejmie proszę o przekazywanie informacji związanych z organizowaniem przez Państwa konferencji , seminariów lub innych imprez. Materiały będą zamieszczane na portalu internetowym -- /wydarzenia . Jednocześnie proszę o rejestrację w Państwa bazie danych.
Oferta Patronatu Medialnego;
Bardzo chętnie obejmiemy Patronatem Medialnym ciekawe WYDARZENIA i INICJATYWY organizowane przez Państwa Firmę. Jeśli organizujecie Targi, Konferencję, Koncert, Wystawę, Pokaz, Akcję społeczną lub jakiekolwiek inne wydarzenie skierowane do szerszego grona odbiorców - Prosimy o Kontakt Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.;
Pozostając z wyrazami szacunku,
Pozdrawiam ;
Dyrektor ds. promocji ; Agnieszka Szyszko
Redaktor Naczelny ; Mieczysław Szpakiewicz 784 462 444
PR & Marketing Manager Janusz Rabajczyk
Kierownik działu Marketingu i Sprzedaży: Izabela Szybińska
Kontakt dla mediów ; Anna Abbas
W 1998 roku utworzyliśmy agencję public relations, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku. Każdy z założycieli wniósł swoje doświadczenia zawodowe – dziennikarskie, public relations oraz pracy w działach komunikacji instytucji publicznych i korporacji.