Sunday, December 22, 2024

KOLEKCJA OLIMPIJSKA LOOKBOOK

KOLEKCJA OLIMPIJSKA LOOKBOOK

Dział: Premiery Napisane przez  maj 16 2016 wielkość czcionki Zmniejsz czcionkę Powiększ czcionkę Galeria
Oceń ten artykuł
(0 głosów)

16 05 16 KOLEKCJA OLIMPIJSKA LOOKBOOK 4F

16 04 16  4F  na Igrzyska w Rio

PKOI i marka 4F pokazały kolekcję olimpijską na Igrzyska w Rio 2016

Wiemy już jak będzie wyglądała kolekcja olimpijska, którą nasza reprezentacja założy na Igrzyska w Rio de Janeiro. To połączenie mocnego koloru i narodowych symboli z najwyższą technologią materiałów sportowych. Polski Komitet Olimpijski oraz spółka OTCF, właściciel marki 4F, oficjalnie zaprezentowały stroje, w których zobaczymy polskich sportowców już w sierpniu.

Oficjalny pokaz kolekcji olimpijskiej odbył się 16 maja 2016 r. w Hali EXPO XXI w Warszawie. Kolekcja powstawała przez ostatnie 2 lata, a w cały projekt zaangażowanych było łącznie kilkadziesiąt osób – projektantów, technologów odzieży, grafików. Polski Komitet Olimpijski był włączony w cały proces, na każdym etapie konsultując poszczególne elementy kolekcji.

„To już czwarta kolekcja olimpijska, jaką OTCF przygotowuje dla polskiej reprezentacji”- mówi Andrzej Kraśnicki, prezes Polskiego Komitetu Olimpijskiego. „Podczas każdych zawodów sportowych, także tych olimpijskich, o sukcesie decyduje przede wszystkim forma zawodnika i jego dyspozycja w dniu startu, ale niebagatelne znaczenie ma także „otoczka” sportowego występu. Tę tworzy między innymi reprezentacyjny ubiór. Te, przygotowywane przez firmę OTCF podobały się nie tylko naszym olimpijczykom, ale i… ich rywalom. Są eleganckie, wygodne i praktyczne i dlatego postanowiliśmy na dłużej związać się z marką 4F. Przypomnę, że jej właściciel „ubiera” także nasze reprezentacje na Igrzyska Europejskie, Młodzieżowe Igrzyska Olimpijskie oraz Olimpijskie Festiwale Młodzieży Europy”- dodaje sternik PKOl.

Na pokazie w Warszawie pokazano łącznie 3 linie kolekcji olimpijskiej – defiladową, treningową oraz w stylu sport casual. Podstawą kolekcji jest funkcyjna odzież bezszwowa, a także najwyższej jakości oddychające i lekkie materiały sportowe, zapewniające właściwą wentylację i komfort użytkowania. W ubraniach zostały zastosowane niewidoczne wykończenia i dzianiny strukturalne 3D. Dodatkowo w kolekcji wykorzystano technologie szybkoschnące o powiększonej powierzchni włókien dla lepszego zarządzania wilgocią, technologie antybakteryjne uwalniające od bakterii i przykrego zapachu oraz technologie chłodzące pomagające utrzymać optymalną temperaturę ciała podczas aktywności fizycznej. Szeroki wybór odzieży uzupełnia bogaty wybór akcesoriów, w tym obuwie, okulary słoneczne, czapki, torby i plecaki.

„Wyprodukujemy i dostarczymy 650 zestawów olimpijskich oraz 170 zestawów dla paraolimpijczyków. Każdy z nich składa się z około 70 elementów, więc łączna liczba elementów z logo 4F przekroczy 80 000. Propozycje, jakie przygotowaliśmy wspólnie z Polskim Komitetem Olimpijskim na tegoroczne

Igrzyska łączą w sobie nowoczesny design z barwami narodowymi. Poza bielą, użyliśmy czerwonego neonu, który jest silniejszą i głębszą wersją klasycznej czerwieni. Neon to kolor ludzi aktywnych, idealny dla sportowców. W tym roku Igrzyska odbywają się w Brazylii, szukaliśmy więc inspiracji także w tamtejszej kulturze. Rio to radość, młodość i energia i to właśnie chcieliśmy zawrzeć w naszej kolekcji. Wybraliśmy dynamiczne wzory i odblaskowe, fluorescencyjne technologie i połączyliśmy je z nadrukami. Olimpijczycy na poprzednich Letnich Igrzyskach zdobyli 10 medali, a Paraolimpijczycy – 36. Mocno wierzę w to, że w Rio powtórzą, a nawet przebiją te wyniki”, mówi Igor Klaja, prezes spółki OTCF S.A., właściciela marki 4F.

W pokazie wzięli udział przedstawiciele rządu, związków sportowych, komitetów olimpijskich, a także sportowcy, media i celebryci.

Marka 4F już po raz czwarty ubierze polskich sportowców na Igrzyska Olimpijskie. Zaczęło się od Zimowych Igrzysk w Vancouver (2010), potem były Letnie Igrzyska w Londynie (2012) oraz Zimowe Igrzyska w Soczi (2014). W tym roku po raz pierwszy w historii polska marka ubierze aż 3 reprezentacje. Poza biało-czerwonymi, w strojach 4F wystąpią Łotysze oraz Serbowie, których wybrane elementy kolekcji zostały także zaprezentowane na pokazie w Warszawie. Wszystkie kolekcje powstały we współpracy z narodowymi komitetami olimpijskimi i będą dostępne w sprzedaży detalicznej na tych rynkach.

Warszawa, 26.04.2016 r.  Każdy powód jest dobry.

Bo lato się zbliża. By być z nią dłużej. Dla adrenaliny. Dla satysfakcji. By pokonać siebie lub innych... Powodów jest wiele, a każdy z nich jest dobry, by ćwiczyć… Pod takim hasłem ruszyła właśnie druga faza kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj” ze Stephanem Antigą i Adamem Kaszewski w roli głównej. Były siatkarz, a obecnie trener oraz polski top model, który współpracował z największymi projektantami i markami w kraju i za granicą, zachęcają do podjęcia aktywności pokazując własne motywacje do uprawiania sportu.

W dwóch filmach zobaczyć można zarówno profesjonalistów, jak i amatorów różnych dyscyplin sportowych - od biegania, pływania, jazdy na rowerze, aż po triathlon, wspinaczkę czy muyi thai. Cechuje ich różny poziom zaangażowania i różne powody, ale marka 4F jednoczy ich wszystkich towarzysząc w zmaganiach i kibicując – bo ważny jest cel, a dróg do jego osiągniecia jest wiele.  Każdy powód jest dobry a marka 4F chce poznać je wszystkie.

Sprawdź  jak ćwiczy Stephane Antiga - https://www.youtube.com/watch?v=43hg8KZJAgo

Sprawdź jak ćwiczy Adam Kaszewski - https://www.youtube.com/watch?v=epV5_dzmYF8

Zdjęcia Stephana oraz Adama - https://app.box.com/s/gxqdmiia6ot2k1ol72w4jdf4x5csngbo

Twój powód  to kolejna po  bez wymówek  aktywacja marki skierowana do konsumentów. W pierwszej fazie Polacy przy pomocy specjalnie stworzonych przez ambasadorów 4F – trenerów personalnych Ady Palki, Tomasza Stańczyka i Marcina Zontka - autorskich programów treningowych, przez 28 dni walczyli  z wymówkami. To wystarczyło do wyrobienia sobie nawyku i polubienia się z aktywnością fizyczną. Teraz prosimy ich, aby podzielili się z nami swoimi powodami. Tworzymy w ten sposób największą bazę motywatorów, z której inni mogą skorzystać i zainspirować się do wstania z kanapy.

Zdjęcia pokazujące dlaczego ćwiczysz, jak, gdzie i z kim – można wysyłać na www.zacznijwytrwaj.com

Ci, którzy podzielą się z nami swoim powodem będą mogli wygrać jedną z nagród: voucher do sklepów 4F, personalizowaną koszulkę techniczną oraz voucher na 15 000 zł na „podróż marzeń”.

Autorką zdjęć drugiej fazy kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj” jest Sonja Mueller, która współpracowała z największymi  markami sportowymi na świecie, m.in. Adidas i Nike, jak również BMW, Audi, Triumph, Lloyds Bank.

Opiekunem kreatywnym kampanii „4F. Zacznij. Wytrwaj” jest Mona Kinal, Dyrektor Marketingu 4F, za strategie odpowiada Anna Jaroszyńska, a za art direction Piotr Matejkowski.

 

Druga odsłona kampanii wizerunkowej 4F realizowana jest w internecie (na FB i innych największych portalach zasięgowych, platformach VOD i portalach sportowych) oraz w sieci kin Multikino.

Za stworzenie landing page kampanii oraz obsługę komunikacji online odpowiada agencja ISOBAR.

Działania PR koordynuje zespół komunikacji korporacyjnej OTCF, ze wsparciem BiS! Błasikiewicz i Sworowska Agencja PR.

 

Informacje o marce 4F:

4F to marka, która oferuje wysokiej klasy odzież i akcesoria sportowe. Naszym znakiem rozpoznawczym jest kombinacja jakości, technologii oraz modnych materiałów z nowoczesnym designem. Od ponad 12 lat wspieramy zarówno profesjonalistów, jak i amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu, w tym bieganie, jazdę na rowerze, fitness, jazdę na nartach oraz tenis. Promujemy aktywny tryb życia i sportową rywalizację w duchu fair play. Jesteśmy grupą entuzjastów aktywności sportowej – najbardziej wymagającymi użytkownikami naszych produktów. Zbudowaliśmy bardzo silny zespół kreatywny, który tworzy kompletne produkty, od początkowej koncepcji, poprzez wybór właściwej technologii, dobór kolorystyki oraz zapewnienie jakości wykończenia, aż do finalnego projektu, satysfakcjonującego pod względem funkcjonalności oraz designu. 

4F jest dziś obecne w większości krajów europejskich poprzez rozwiniętą sieć sprzedaży hurtowej. Nasze produkty są również dostępne w ponad 600 sklepach multibrandowych. W Polsce jesteśmy właścicielem ponad 160 sklepów monobrandowych, obsługujemy ponad 400 klientów korporacyjnych.

Marka współpracuje z Polskim Komitetem Olimpijskim od wielu lat, w strojach 4F polska reprezentacja wystąpiła na Igrzyskach w Vancouver, Londynie i Soczi. Na tegoroczne Igrzyska Olimpijskie marka 4F ubierze sportowców z Polski, Łotwy i Serbii. Marka współpracuje również z Polskim Związkiem Narciarskim, Polskim Związkiem Biathlonu, Polskim Związkiem Łyżwiarstwa Szybkiego, a także z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki i Polskim Komitetem Paraolimpijskim.

Właścicielem marki 4F jest spółka OTCF - polska firma zajmująca się tworzeniem, produkcją i sprzedażą odzieży sportowej. W swoim portfolio spółka ma również sportową markę Outhorn, a także multibrandowe sklepy sportowe 4Faces.

Kontakt:

Monika Błasikiewicz, Agencja BiS, Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. 608 090 787

Daria Sulgostowska, Rzecznik Prasowy OTCF   Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., +48 724 750 613

Henryk Urbaś, Rzecznik Prasowy PKOl  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., tel. +48 22 560 37 00

materiały prasowe dystrybutora- lub organizatora 

Czytany 29828 razy
Zaloguj się, by skomentować

Wiadomości Warszawskie

Działają na rynku od 2002 roku. Od początku pracują dla nas dziennikarze i fotoreporterzy z wieloletnim doświadczeniem w prasie ogólnopolskiej, regionalnej i specjalistycznej. Dzięki nim możemy zaoferować Państwu najwyższej jakości materiały prasowe, zdjęcia i reportaże o różnorodnej tematyce , również w postaci filmów w tym m.in. fotoreportaże, wywiady, relacje z imprez i wydarzeń, planów filmowych, ciekawostki, materiały poradnikowe, itp. Do Państwa dyspozycji oddajemy także bogate archiwum prasowe i fotograficzne z minionych wydarzeń. Pełna lista kategorii i tematów dostępna jest na naszej stronie wiadomości warszawskie.